MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
progammer
Fra : oz

Dato : 04-11-06 18:36

Hvilken mapper ligger de programmer som vises nede til højre ved uret?

JB

Fra : Bertel Brander

Dato : 04-11-06 20:36

oz wrote:
> Hvilken mapper ligger de programmer som vises nede til højre ved uret?
>
> JB

De kan ligge hvor som helst, de ligger ikke et bestemt sted.
Er det et bestemt program du tænker på?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : oz

Dato : 05-11-06 00:00

jeg vil gerne have nogen af dem fjernet så de ikke poper op når jeg tænder
PC'er
men de skal ikke afinstalleres.

JB

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-11-06 00:50

"oz" <xxxxxx@privat.dk> skrev :

>jeg vil gerne have nogen af dem fjernet så de ikke poper op når jeg tænder
>PC'er
>men de skal ikke afinstalleres.

Ja, men vi kan ikke svare på, hvordan man gør det, det afhænger
fuldstændig af, hvilke programmer det drejer sig om.

Nogle kan stoppes i Start=>Kør=>msconfig=>[Enter]=>Start, andre
er det en indstillong i programmet, evt, også i
Programmer=>Start.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på
http://www.usenet.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 05-11-06 01:12

oz wrote:
> jeg vil gerne have nogen af dem fjernet så de ikke poper op når jeg tænder
> PC'er
> men de skal ikke afinstalleres.

En stor del af dem kan findes under:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Og:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

I regedit (start -> kør -> regedit).

--
Just another homepage:
http://damb.dk