MS Windows
briani 27239
MP3 afspiller til Win XP
Fra : R. Højbjerg

Dato : 22-10-06 21:14

Kender I et godt program til Win XP til at holde styr på en masse mp3-filer
(ca. 8.000 stk.)?
Programmet skal også kunne afspille dem.
WinAmp 5 er jo egentlig fin nok, men det tager sin tid at finde
kunstner/titel blandt så mange titler.

Ralf

FUT: dk.edb.system.ms-windows

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-10-06 21:42

R. Højbjerg wrote:
> [...]
> mp3-filer (ca. 8.000 stk.)?
> Programmet skal også kunne afspille dem.
> WinAmp 5 er jo egentlig fin nok, men det tager sin tid at finde

Jeg vil da *klart* anbefale dig at holde dig til WinAmp. Bedre program
findes ikke, det er et af de få programmer, der bliver installeret hver gang
her hos mig.
Hvad er det præcist, der gør WinAmp så langsomt? Jeg synes det er hamrende
hurtigt...

Søren

Fra : Morten S Hansen

Dato : 22-10-06 22:33

R. Højbjerg skrev:
> [...]
> (ca. 8.000 stk.)?
> Programmet skal også kunne afspille dem.
> WinAmp 5 er jo egentlig fin nok, men det tager sin tid at finde

Jeg er utrolig glad for MusicMatch. Det giver det bedste overblik (ift.
MediaPlayer, iTunes og WinAmp, synes jeg) hvis man vil have musikken
fordelt på albums.

Basic versionen er gratis

/morten

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-06 16:26

"R. Højbjerg" <ralf-h@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mp3-filer (ca. 8.000 stk.)?
> Programmet skal også kunne afspille dem.
> WinAmp 5 er jo egentlig fin nok, men det tager sin tid at finde

Hvad med at bruge Windows Media Player som du allerede har?

Der kan du lave forskellige mapper, og den har en effektiv søgefunktion.

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej