MS Windows
briani 27239
Antivirus og firewall til XP64 ?
Fra : Jakob M

Dato : 17-10-06 21:05

Jeg har lige installeret Windows XP 64 bit edition på en separat partition
for at prøve det. Mit normale antivirusprogram (Kaspersky) og firewall
(Zonealarm) virker ikke på 64 bit udgaven. Så vidt jeg kan se findes der
heller ikke 64 bit udgaver ?.
Er der andre AV og firewall programmer der kan anbefales til XP 64 bit ?.

Et andet problem er at Macromedia Flash tilsyneladende ikke virker med IE 64
bit, mens det kører normalt med IE 32 bit, begge på XP 64 ?.

Mvh
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-06 13:52

Jakob M wrote:
> [...]
>
> Et andet problem er at Macromedia Flash tilsyneladende ikke virker med IE 64
> bit, mens det kører normalt med IE 32 bit, begge på XP 64 ?.

NOD32 kører fint med XP64.
Mht. firewall har jeg ingen anbefalinger da jeg ikke kører med software
firewall.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Jakob M

Dato : 18-10-06 18:32

> NOD32 kører fint med XP64.

OK, det er værd at overveje.

> Mht. firewall har jeg ingen anbefalinger da jeg ikke kører med software
> firewall.

Det er nu mest for at holde med internettrafikken, jeg kan godt lide at vide
hvilke programmer der går på nettet og hvornår.

Mvh
Jakob

Fra : John

Dato : 18-10-06 19:23

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der andre AV.. der kan anbefales til XP 64 bit ?.

Ny AVG 7.5, måske værd at prøve:
http://free.grisoft.com/freeweb.php

Mvh John

Fra : Jakob M

Dato : 19-10-06 19:00

> Ny AVG 7.5, måske værd at prøve: http://free.grisoft.com/freeweb.php

Jeg kigger på den, tak.

Mvh
Jakob

Fra : Lyrik

Dato : 19-10-06 02:16

Den 17.10.2006 kl. 22:05 skrev Jakob M <smoelf@gmail.com>:

> [...]
> heller ikke 64 bit udgaver ?.
> Er der andre AV og firewall programmer der kan anbefales til XP 64 bit ?.
++++++++++++++++++++
Jeg kan anbefale AVAST antivirus 64bit version som er gratis for private
brugere.
Hilsen
Jens

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Jakob M

Dato : 19-10-06 19:00

> Jeg kan anbefale AVAST antivirus 64bit version som er gratis for private
> brugere.
> Hilsen
> Jens

OK, det skal prøves.