MS Windows
briani 27239
Kontrolpanel
Fra : jane

Dato : 14-10-06 12:17

Hver gang jeg åbner kontrolpanelet er den begyndt at åbne minimeret, og med
små iconer. Lige meget hvad jeg gør vil det ikke ændre sig, jeg har prøvet
at holed Ctrl. ned når jeg lukker, har også hevet vinduet større, men intet
hjælper.
Er der nogen som kan fortælle mig hvad jeg kan gøre?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Pico

Dato : 15-10-06 23:00

jane wrote:
> [...]
> vinduet større, men intet hjælper.
> Er der nogen som kan fortælle mig hvad jeg kan gøre?

Nu er jeg ikke helt sikker på at jeg khar forstået dig ret, men er det
ikke fordi den står til klasisk visning ? Du kan ændre det ved at klikke
på "Skift til katogirivisning" i venstre panel næsten øverst.
Pico

Fra : jane

Dato : 16-10-06 16:54

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in news:4532af74$1$49207$14726298
@news.sunsite.dk:

> Nu er jeg ikke helt sikker på at jeg khar forstået dig ret, men er det
> ikke fordi den står til klasisk visning ? Du kan ændre det ved at klikke
> på "Skift til katogirivisning" i venstre panel næsten øverst.

Jo den står på klasisk visning, det kan jeg bedst lide, tidliger har den
altid åbnet i fuld skærmstørrelse, men nu er den pludselig begyndt at åbne
minimeret.

--
Venlig hilsen
Jane