MS Windows
briani 27239
Winamp
Fra : Lauridsen

Dato : 10-10-06 17:27

Hej
Er der en måde hvor jeg nemt og hurtigt kan kopiere alle filer på min
playlist i winamp over på eksternt medie? Filerne i playlisten ligger i
mapper efter album og kunstner og det er lidt langhåret at skulle kopiere
alle filer fra mapperne manuelt..

Anyone?

Mvh.
Lars

Fra : csm

Dato : 11-10-06 07:40

http://www.arnebrachhold.de/2006/01/08/m3ucopier-mp3-copy-tool

Det kan klare det - det er tilmed gratis

Fra : Lauridsen

Dato : 11-10-06 15:08

> http://www.arnebrachhold.de/2006/01/08/m3ucopier-mp3-copy-tool
>
> Det kan klare det - det er tilmed gratis
Det var lige hvad jeg skulle bruge..
Tak for det!

Mvh.
Lars

Fra : Madsen58

Dato : 11-10-06 14:28

Lauridsen wrote:
> [...]
> i mapper efter album og kunstner og det er lidt langhåret at skulle
> kopiere alle filer fra mapperne manuelt..

Det er nemt, du kopier hele mappen hvor din musik ligger på en gang.

--
Hilsen Madsen