MS Windows
briani 27239
problem med norton symantec og windows
Fra : not@home.se

Dato : 02-10-06 16:07

pludselig sker der det at der lige efter at windows er startet op
kommer et eller flere timeglasvinduer op hvor den skriver (please wait
while windows configure symantes ) og når jeg åbner symantec op kommer
timeglasset igen det løber lige ud og forsvinder så igen ??

jeg har nu et par gange prøvet at afinstalere alt med norton symantec
og genstarte og så instalere det igen men det hjælper ikke ?

timeglasset åbner ligemeget hvad jeg klikker på inde i symantes ?

aaarrrrggghhhh nu åbner timeglasset hver gang jeg højreklikker på en
mappe eller noget andet ? håber at nogen kan hjælpe mig

Fra : Chr.W

Dato : 11-10-06 11:12

<not@home.se> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> aaarrrrggghhhh nu åbner timeglasset hver gang jeg højreklikker på en
> mappe eller noget andet ? håber at nogen ka

Hej

Her er en måde

1.) gå ind i kontrolpanel, fjern programmet her.
2.) Start regedit eller regedt32, søg efter alle steder hvor der står
symantec hhv norton, og fjern dem.
3.) Fjern alle bib og filer hvor der står symantec eller norton, du kan evt.
hente og bruge programmet totalkomander http://www.wincmd.dk
4.) søg efter alle filer som indeholder symantec eller norton.og fjern dem.
5.) Genstart maskinen.

mvh.
Chr

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-10-06 00:13

Symantec har indset, at de må lave et program, som kan fjerne alt deres
l..., idet det er et problem for mange.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Kurt