MS Windows
briani 27239
Outlook Express og dbx filer.
Fra : Anton

Dato : 22-09-06 22:00

Hei

Jeg har gjort en brøler ser det ut for. Jeg skal skifte PC i nær
framtid og brant dbx filene over på en CD. Og brøleren er at jeg
kopierte tilbake fra CDen til HD og fikk da ikke opp Emailene igjen.

Har prøvd å sette opp OU med samme mapper som tidligere, men det går
ikke da heller. Kjører W98 for tiden, en med WinXP kommer snart.

Er det noen gode råd å få?

Mvh
Anton

Fra : Hans

Dato : 22-09-06 22:19

"Anton" <notna@c2i.netnospam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har prøvd å sette opp OU med samme mapper som tidligere, men det går
> ikke da heller. Kjører W98 for tiden, en med WinXP kommer snart.

Du skal ikke kopiere men importere dine dbx'er: Filer -> Importer ->
Meddelelser.

Fra : Anton

Dato : 23-09-06 08:09

On Fri, 22 Sep 2006 23:18:44 +0200, "Hans" <Hans@æøå.då> wrote:

>Du skal ikke kopiere men importere dine dbx'er: Filer -> Importer ->
>Meddelelser.

Tusen hjertlig takk, nå er alt i orden.

Mvh
Anton

Fra : Carl Drud

Dato : 22-09-06 22:38

Anton wrote:

> Jeg har gjort en brøler ser det ut for. Jeg skal skifte PC i nær
> framtid og brant dbx filene over på en CD. Og brøleren er at jeg
> kopierte tilbake fra CDen til HD og fikk da ikke opp Emailene igjen.

http://insideoe.com/backup/simple.htm

"If you saved your backup on a CD or a networked drive, you will need to
copy the backup to your hard disk and verify that none of the *.dbx
files are marked as "read only", or the import will fail."

Krydspostet til: dk.edb.system.ms-windows og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Carl