MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan jeg slette indholdet i Temp-folderen?
Fra : Lars HT

Dato : 19-09-06 22:31

Folderen C:\Documents and Settings\Brugernavn\Local Settings\Temp fylder
12GB!

Kan jeg slette indholdet?

Lars

Fra : Gamle

Dato : 19-09-06 22:35

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> Folderen C:\Documents and Settings\Brugernavn\Local Settings\Temp fylder
> 12GB!
>
> Kan jeg slette indholdet?
>
> Lars

Ja uden problemer. Alle tmp filer og hvad der ligger i tempfoldere bruges
ikke mere. Så slet bare.

Mvh.
Torbe

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-09-06 22:37

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> Folderen C:\Documents and Settings\Brugernavn\Local Settings\Temp fylder
> [...]
Ja. Der bør ikke ligge noget, som skal bruges mere.

Kurt

Fra : Lars HT

Dato : 19-09-06 22:38

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> wrote in message

> "Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> Ja. Der bør ikke ligge noget, som skal bruges mere.

Det var godt nok to hurtige svar - tak til Jer begge!

Lars

Fra : Rado

Dato : 20-09-06 17:23

On Tue, 19 Sep 2006 23:38:07 +0200, "Lars HT"
<aslaktoke@yahoo.danmark> wrote:

>Det var godt nok to hurtige svar - tak til Jer begge!

Og så var de endda enige... ;)

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell