kopiering af adressekartotek i Outlook ?
Fra : Otto

Dato : 29-11-06 08:35

hej
Jeg kan simpelthen ikke finde adressekartoteket til Outlook - mener at filen
skulle hedde 'wab' ligesom adressekartoteket i Outlook express. Men det er
vist ikke tilfældet.
Nogen der ved hvor / hvordan adresserne fra Outlook kopieres ( skal
formatere PC'er - men vil ikke miste mail adresser)
venlig hilsen - Otto

Fra : darkh

Dato : 29-11-06 09:36

> [...]
> Nogen der ved hvor / hvordan adresserne fra Outlook kopieres ( skal
> formatere PC'er - men vil ikke miste mail adresser)

Under file finder du import/export... der kan du tage en backup af det hele
til en fil som du selv kan bestemme hvad hedder og hvor den skal ligge.

mvh
Jesper

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-11-06 12:57

"Otto" <ottoleholt@tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der ved hvor / hvordan adresserne fra Outlook kopieres ( skal
> formatere PC'er - men vil ikke miste mail adresser)

både Mails og kontaktpersoner ligger i .PST filen hvis vi snakker Outlook
mvh
Bjarne

Fra : Otto

Dato : 29-11-06 19:42

"Bjarne Chr" <No@invalid.invalid> skrev i en meddelelse > både Mails og
kontaktpersoner ligger i .PST filen hvis vi snakker Outlook

Tak for jeres respons ..
PST filen .. ja men hvor er så den henne .. er det den jeg finder under
f.eks
C:\Documents and Settings\Otto\Application Data\Microsoft\Outlook
Typen er her angivet som 'office datafil'

hilsen otto

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-11-06 08:14

> [...]
> f.eks
> C:\Documents and Settings\Otto\Application Data\Microsoft\Outlook
> Typen er her angivet som 'office datafil'

Ja det lyder helt rigtigt, hvis den hedder outlook.pst og hvis du ikke selv
har flyttet rundt på den jeg har flyttet min ud i mappen post på C drevet
Jeg bliver svimmel af den der C:\Documents and
Settings\bruger-navn\Application Data\Microsoft\Outlook
mvh
Bjarne Chr

Fra : J.K.Arning

Dato : 30-11-06 14:54

On Wed, 29 Nov 2006 19:41:58 +0100, Otto wrote:

> PST filen .. ja men hvor er så den henne ..

du skal ind i windows explorer og have ændret indstillingerne til at vise
skjulte systemfiler, indtil du har gjort det er den ikke til at finde.

Men det er nemmere at exsportere til f.eks. en pst fil inde fra outlook.

--
:: J.K.Arning :: 30-11-2006 14:52:14 :: http://arning.dk ::