Irriterende popup i Outlook
Fra : John K

Dato : 21-11-06 09:15

Hej NG
Jeg har en bruger som er kommet med en dum sag. Han får - nogen gange
- en popup der siger følgende:
- En fil, der er vedhæftet til denne meddelelse, er måske åben i et
andet program. Hvis du fortsætter kan du miste de ændringer, du har
foretaget i den vedhæftede fil i det andet program. Vil du fortsætte
??
Beskeden kommer når han i Word går op og vælger at sende filen til
en postmodtager som vedhæftet fil.

Jeg er udemærket klar over hvorfor den kommer, men nu kommer det
sjove: Ligegyldigt hvordan jeg bærer mig ad kan jeg ikke fremkalde den
omtalte dialogboks.... Jeg har forsøgt at gøre som han gør - ændre
et dokument i word, trykke send til postmodtager som vedhæftet fil og
sende den fra Outlook (uden først at gemme filen). Jeg får ikke nogen
popup boks....

Problemet er at brugeren gerne vil slippe for denne popup boks - men
mit problem er hvor jeg slår den fra... Jeg har sammenlignet vores
Outlook opsætninger men kan ikke finde nogen ting der kan have med
dette at gøre..

Håber der er nogen der har en ide til hvad det kan være..

Hvis der er nogen der eventuelt kan sige mig hvordan denne dialogboks
er på engelsk, vil jeg være glad - så kan jeg bedre søge på
nettet. Vi kører desværre dansk Office pakke.

Pft
John K.