Irriterende problem ved opstart af Outlook
Fra : lars bo

Dato : 19-11-06 13:43

Hej alle
Håber dette er den rette gruppe, og at jeg ikke skulle have været i en af
sikkerhedsgrupperne.

Men til problemet:
Når jeg starter outlook 2002 SP3 på en XP, starter den med at vise en
fejlmeddelelse der lyder som følger:

"Tilføjelsesprogrammet "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus
Platinum\PAVExC..." kunne ikke
installeres eller indlæses. Prøv at bruge Find og ret fejl i menuen Hjælp.
"C\Programmet \Pnada Software\panda
Antiv..." kan ikke indlæses. Computeren mangler måske hukommelse eller
systemressourcer, eller DLL-filen
mangler."

Det skal siget at jeg tilligere har haft Panda liggende som antivirusprogram
på maskinen, og dette blev afinstalleret
via "Tilføj/Fjern programmer" i kontrolpanelet.
PT bruger jeg Avast antivirus.

Det er naturligvis kun et ekstra tastetryk, for at komme videre, men hvordan
slipper jeg helt af med resterne af dette
gamle virusprogram.

med venlig hilsen
lars bo

Fra : OB.

Dato : 25-11-06 20:00

> [...]

> Det er naturligvis kun et ekstra tastetryk, for at komme videre, men
> hvordan slipper jeg helt af med resterne af dette

Gå ind under funktioner, indstillinger, andet,avanceret indstillinger,
styring af tilføjelses programmer, og hak fluebenet af udfor panda
antivirus.

Fra : lars bo

Dato : 25-11-06 22:44

Hej OB
"OB." <obcutaway@klatterup.dk> skrev i en meddelelse

> Gå ind under funktioner, indstillinger, andet,avanceret indstillinger,
> styring af tilføjelses programmer, og hak fluebenet af udfor panda
> antivirus.
Som jeg har fået at vide i min mail er det et programpkt. der hedder PAV der
skulle fjernes, og det ligner jo det du anbefaler, så tak for hjælpen.
hilsen
lars bo