Vandmærke i Frontpage 2003?
Fra : Klaus H

Dato : 03-11-06 16:01

Hej med jer.

Er der en behjertet sjæl, der kan hjælpe mig med at indsætte et vandmærke på
en side, så det fremstår meget afdæmpet i farverne samt at jeg kan bestemme
hvor mange % af den viste side det skal fylde?
Hvis jeg gør som jeg forstår hjælp-funktionen, tones billedet ikke ned og
det gentages til hele siden er fyldt.

Mvh

Klaus H

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-11-06 18:19

Den 03 nov 2006 skrev Klaus H i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> fylde? Hvis jeg gør som jeg forstår hjælp-funktionen, tones
> billedet ikke ned og det gentages til hele siden er fyldt.

Jeg vil ikke bestride, at Frontpage i visse versioner har været en mere
eller mindre integreret del af office-pakken, men jeg tror du har
større chance for et svar i gruppen dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Lars Klintholm

Fra : Klaus H

Dato : 03-11-06 18:58

> [...]
> eller mindre integreret del af office-pakken, men jeg tror du har
> større chance for et svar i gruppen dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Tak. Jeg havde prøvet at søge efter frontpage gruppeoversigten, men må have
tastet forkert.
Prøver dit forslag.

Klaus H