unset just in case...
Fra : Leif Neland

Dato : 10-10-06 09:45

I et desperat forsøg på at undgå "not enough storage to complete this
operation", der forsvinder, når serveren genstartes, vil jeg i en bund, der
inkluderes i alle filer, release de recordset, der er blevet allokeret.

Så jeg skriver:

if isObject(rs) and not isEmpty(rs) then
rs = nothing
end if

Men trods testen, får jeg dette:
Microsoft VBScript runtime error '800a005b'

Object variable not set: 'Rs'

/template/bund.asp, line 28

Så, hvis vi antager at det er nødvendigt at lave en sådan nød-oprydning,
hvordan tester jeg om der er noget at oprydde?

Eller skal jeg bare sige on error resume next, og forsøge at sætte alle evt
rs'er til nothing?

(Der benyttes kun rs, rs2 og til nød rs3 i applikationen)

Leif

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-06 19:35

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så jeg skriver:
>
> if isObject(rs) and not isEmpty(rs) then
Skal vel være rs.close

> [...]
> evt
> rs'er til nothing?
>
> (Der benyttes kun rs, rs2 og til nød rs3 i applikationen)
Jeg kører en include til sidst i koden, som lukker alle recordset(rs.close -
rs1.close) hver gang jeg har åbent bare ét recordset...
Det fungerer fint...
Bjarne