Exists
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 00:23

Hej NG
Jeg bruger en resultat asp side til en kriterie side og en knap på en anden
side
Hvordan tjekker jeg, at et form felt IKKE eksisterer...

altså noget i denne stil:

If FormFelt IKKE eksisterer Then
gør dit
Else
gør dat
End If

pft
Bjarne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 14-09-06 02:40

On Thu, 14 Sep 2006 01:23:18 +0200, "bsn" <bsnsnabelaoncabledotdk>
wrote:

> [...]
>side
>Hvordan tjekker jeg, at et form felt IKKE eksisterer...

Hvis jeg forstår dig ret, så vil du checke, om et bestemt form-felt
indeholder en værdi?

myVar = Trim("" & Request.Form("feltnavn"))

If myVar = "" Then
' Der er ikke indhold
Else
' Der er indhold
End If

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 20:08

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev
> [...]
> indeholder en værdi?
>
> myVar = Trim("" & Request.Form("feltnavn"))

Det funker fint...
Mente jeg havde prøvet det...
Det må have været det sene tidspunkt igår...
Tak
Bjarne