Menubar
Fra : Henrik Hartig

Dato : 11-09-06 21:17

Hej NG
Jeg vil gerne lave en menubar i stil med http://www.cybercity.dk/
Findes der nogle eksempelkoder på Nettet.
Lad mig meget gerne få nogle links

/henrik

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-09-06 23:24

Henrik Hartig skrev:

> Findes der nogle eksempelkoder på Nettet.

Ja!

> Lad mig meget gerne få nogle links

Der er mange muligheder, se
http://www.google.dk/search?hl=da&q=menubar&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Du finder sikkert noget som du finder egnet

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-09-06 23:55

"Henrik Hartig" wrote in message...

> Findes der nogle eksempelkoder på Nettet.
> Lad mig meget gerne få nogle links

Lige et par hints, så lader det ikke til at være verdens mest avancerede
menu, den bør kunne laves med ene CSS og HTML, dvs. med menupunkter på
lister... Altså skip, hvis der dukker Java/flash menuer op...

http://www.google.dk/search?hl=da&q=menubar+xhtml+css+horizontal&meta=

Og tag så kun dem, som reklamerer med, de validerer og som virker
crossbrowser

Yderligere:
http://css.maxdesign.com.au/listamatic/

MVH
Rune

Fra : Henrik Hartig

Dato : 12-09-06 11:09

Henrik Hartig wrote:

> Hej NG
> Jeg vil gerne lave en menubar i stil med http://www.cybercity.dk/
> Findes der nogle eksempelkoder på Nettet.
> Lad mig meget gerne få nogle links
>
> /henrik

Mange tak for inputs fra jer begge. Jeg sidder og nørkler og finder nok ud
af det udfra de mange gode eksempler

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 12-09-06 22:55

Henrik Hartig skrev:
> Hej NG
> Jeg vil gerne lave en menubar i stil med http://www.cybercity.dk/
> Findes der nogle eksempelkoder på Nettet.
> Lad mig meget gerne få nogle links
>
> /henrik

Min artikel

http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/ekspander/index.html

viser principperne for, hvordan du laver en sådan
menu kun ved hjælp af HTML og CSS - altså ikke
noget finurligt JavaScript.

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Henrik Hartig

Dato : 18-09-06 23:33

Jørgen Farum Jensen wrote:

> [...]
>
> viser principperne for, hvordan du laver en sådan
> menu kun ved hjælp af HTML og CSS - altså ikke

MEGET fint - lige hvad jeg skulle bruge. God forklaring og kode