J.K.Arning skrev:
> Hvordan står det til hos dem generelt. Fungerer det? Hvis & når det ikke
> fungerer er deres kundeservice/support så begavet nok til at gå ind og
> foretage ændringer i opsætningen af hardware selv udefra eller skal hun
> selv til tasterne?
Jeg har haft Fullrate i 2 uger nu. Det virkede ikke fra starten
(torsdag) og kom til at virker mandag efter en TDC-tekniker havde
tjekket min forbindelse. Det viste sig, at TDC ikke havde flyttet kablet
korrekt fra Cybercity til Fullrate i centralen eller, hvor den slags
flytning nu sker. Dette er selvfølgelig ikke Fullrates skyld, men jeg
fandt da ud af, at ca. 10 - 15 minutters ventetid for at komme igennem,
er almindeligt.
>
> Er der nogle problemer i at hun er Mac bruger og altså ikke har en PC i
> huset? Det er jo før set at administration at en service ikke var mulig for
> en Mac bruger fordi websitet kun virkede i IE på PC.
Jeg bruger Firefox på en PC, hvilket virker uden problemer. Firefox kan
vel også bruge på Mac.
>
> Er det en god ide med Fullrate eller er Cybercity eller lignende et bedre
> valg?
>
Cybercity Solo + telefon bliver noget dyre end Fullrate + fri telefon,
så vidt jeg kan se. Jeg bruger telefonen igennem Fullrate, da den er en
del af abonnementet. Jeg ville aldrig betale kr. 99 for et
telefonabonnement, da gennemsnits forbruget pr. måned på min
mobiltelefon ligger på omkring kr. 75.
Jeg har haft slukket og tændt modemet en gang fordi min telefon ikke
virkede ordentligt. Hvor fejlen egentlig var, ved jeg ikke, men det virkede.
De hastighedstest, som jeg har kørt, giver et resultat, som passer med
2048 / 512 kbit. Et program fra TDC og dette
http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp
--
Kent