FF 2.0 - Lukke tabs med knap længst til hø~
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-10-06 21:14

Hej

Jeg har lige installeret 2.0 og der er da nogle fine, nye features,
men jeg savner ekstremt meget luk-kanppen længst til højre, når jeg
bruger tabs. I 2.0 er der en knap som viser en oversigt over de åbne
tabs, men jeg vil altså meget hellere have at den knap lukker den åbne
tab.

Jeg vil også hellere have vist alle tabs i toolbaren i stedet for at
jeg skal scrolle når jeg har mange tabs åbne.

Er der nogen der har fundet/skrevet addons som løser de to problemer?
Det første er langt det vigtigste.

Jeg synes ikke selv jeg har kunnet finde noget.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 24-10-06 21:23

On 24-10-2006 22:14 Trine Kornum Christiansen wrote:
> Er der nogen der har fundet/skrevet addons som løser de to problemer?
> Det første er langt det vigtigste.

Se mit svar til "Ann & Carsten" klokken 21:59 - du kan bruge en
dev-build af TabMixPlus fra http://tmp.garyr.net/

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-10-06 21:40

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> writes:

> Se mit svar til "Ann & Carsten" klokken 21:59 - du kan bruge en
> dev-build af TabMixPlus fra http://tmp.garyr.net/

Tak, du har netop reddet min Firefox fra en midlertidig død.

/Trine

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-10-06 21:46

On Tue, 24 Oct 2006 22:23:19 +0200, "Mikkel Z. Herold"
<mikkel@[remove_this]mzh.dk> wrote:

>Se mit svar til "Ann & Carsten" klokken 21:59 - du kan bruge en
>dev-build af TabMixPlus fra http://tmp.garyr.net/

Min, som er samme version, virker ikke med FF 2.0?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-10-06 22:05

Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> writes:

> Min, som er samme version, virker ikke med FF 2.0?

Når du går ind på siden, så er det ikke den øverste link du skal
finde, men den næste, hvor der med grønt står Dev-build. Selve linket
hedder "Download Dev-Build Version for testing".

Mvh Trine

Fra : Morten Bowman

Dato : 25-10-06 09:35

On 24 Oct 2006 23:04:39 +0200, Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk>
wrote:

>Når du går ind på siden, så er det ikke den øverste link du skal
>finde, men den næste, hvor der med grønt står Dev-build. Selve linket
>hedder "Download Dev-Build Version for testing".

Ahh jada. Thnx:-9

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-06 00:21

Den 24-10-06 22.14 skrev Trine Kornum Christiansen følgende:

> Jeg har lige installeret 2.0 og der er da nogle fine, nye features,
> men jeg savner ekstremt meget luk-kanppen længst til højre

Jeg har skrevet lidt om ændringerne i Firefox 2, og hvordan man ændrer
nogle af de nye (og dumme) ting, som fx ovenstående og dette:

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rette smed for bager: En dårlig vane med fatale følger...

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 25-10-06 09:56

On 25-10-2006 01:20 Kim Ludvigsen wrote:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html

Lige en kommentar til din beskrivelse af metoden til at få den gamle
søge-linje tilbage:

Du skriver, at den eksisterende fil hedder "userchrome-example" og skal
gemmes som "userChrome" - hos mig hedder filen "userchrome-example.css",
og den skal gemmes som "userChrome.css".

Mvh. Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-06 11:38

Den 25-10-06 10.55 skrev Mikkel Z. Herold følgende:

> Du skriver, at den eksisterende fil hedder "userchrome-example" og skal
> gemmes som "userChrome" - hos mig hedder filen "userchrome-example.css",
> og den skal gemmes som "userChrome.css".

Ja, men de fleste har slået visning af filtyper fra, og jeg gik ud fra,
at dem der selv har slået dem til godt kan finde ud af det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tipi: Nøjagtig opmåling af arealet på et indianertelt...

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 25-10-06 11:53

On 25-10-2006 12:37 Kim Ludvigsen wrote:
> Ja, men de fleste har slået visning af filtyper fra, og jeg gik ud fra,
> at dem der selv har slået dem til godt kan finde ud af det.

Ah - jamen det havde du så ret i

Mvh. Mikkel