FF 2.0 og install af digital signatur - HJ~
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 12:19

Hejsa

Jeg prøver at installere min digitale signatur unde FF 2.0, det skal siges
at den ikke har været installeret under 1.5 heller...

Jeg har problemer med at jeg får noget med noget activeX fejlmelding, hvad
gør jeg ved det...??

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : gil

Dato : 24-10-06 12:46

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_digi_sup_sik_os_eks

--
gil

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 14:16

Hej gil

"gil" <gil@obyon.com> skrev i en meddelelse

> http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_digi_sup_sik_os_eks

Kan man ikke installere den fra ny i FF...??

Jeg har for nyligt lagt ny windows ind, da min hd faldt sammen :(

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : gil

Dato : 24-10-06 15:06

http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_dig_vej_ins_opr

--
gil

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 15:20

Hej igen gil

> http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_dig_vej_ins_opr

Jeps, sjovt nok den side jeg lige har fundet ved at tale med tdc support
igen :)

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 15:22

igen igen

"gil" <gil@obyon.com> skrev i en meddelelse

> http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_dig_vej_ins_opr

http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_dig_vej_ins_pc_ff

Det direkte link til FF instalation af DigSig :)

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : gil

Dato : 24-10-06 12:51

Ann & Carsten skrev:

> Jeg prøver at installere min digitale signatur unde FF 2.0, det skal siges

Se i øvrigt tråden fra 12-10-2006 i denne gruppe "digital signatur u
Firefox".

--
gil