Firefox 2 frigivet eller ej?
Fra : Sven

Dato : 23-10-06 19:16

Hej
http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/2.0/win32/
kan man downloade Firefox 2 på div sprog incl dansk. Men når jeg beder min
Firefox om at se efter opdateringer, så finder den ikke nogen. Er Firefox
2.0 officielt i omløb eller ej?

Sven

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-06 19:29

Den 23-10-06 20.15 skrev Sven følgende:

> Er Firefox 2.0 officielt i omløb eller ej?

Ej. Den skulle komme i morgen. Men selv da kan du ikke være sikker på,
at du kan opdatere via opdateringsfunktionen. De plejer vist at strække
opdateringen ud over nogle dage for ikke at få overbelastet serverne.
Men du skulle kunne hente den manuelt fra i morgen (US-tid, vil jeg tro).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spareribs: Buskplante, hvis frugter bruges som tilbehør til maden...

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-06 21:48

On Mon, 23 Oct 2006 20:29:02 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> opdateringen ud over nogle dage for ikke at få overbelastet serverne.
> Men du skulle kunne hente den manuelt fra i morgen (US-tid, vil jeg tro).

Hvad skal/bør man tage sikkerhedskopier af og hvor ligger det i Win XP? jeg
har dårlige erfaringer med Firefox' opdateringer. Der crasher altid eet
eller andet, eller den æder alle mine bogmærker.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-10-06 21:59

http://kb.mozillazine.org/Profile_folder

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-10-06 17:19

Kurt Hansen wrote:

> Hvad skal/bør man tage sikkerhedskopier af og hvor ligger det i Win XP? jeg
> har dårlige erfaringer med Firefox' opdateringer. Der crasher altid eet
> eller andet, eller den æder alle mine bogmærker.

Et par klik med MozBackup og du er dækket ganske godt.
http://mozbackup.jasnapaka.com/

PCV-filerne som der gemmes er bare zip-filer med et andet efternavn.

--
Mvh. Lars

Fra : gil

Dato : 23-10-06 19:31

Sven skrev:

> 2.0 officielt i omløb eller ej

Er du mere tryg ved denne:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/2.0/win32/da

--
gil

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-10-06 00:25

On Mon, 23 Oct 2006 20:30:54 +0200, gil <gil@obyon.com> wrote:

>Er du mere tryg ved denne:
>ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/2.0/win32/da

Er det en Final eller RC?

Fra : gil

Dato : 24-10-06 00:43

Morten Bowman skrev:

> Er det en Final eller RC?

RC har deres eget bibliotek

--
gil

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-10-06 01:46

On Tue, 24 Oct 2006 01:42:30 +0200, gil <gil@obyon.com> wrote:

>RC har deres eget bibliotek

Installeret uden problemer
Many thnx

Fra : Sven

Dato : 24-10-06 12:53

> Er du mere tryg ved denne:
> ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/2.0/win32/da

Det var nu ikke fordi jeg var utryg ved det angivne link , jeg var bare
usikker på, om jeg trådte nogen over tæerne ved at bruge den "før tid", da
den ikke opdaterede til denne version.

Er der et sted, hvor jeg kan læse om ændringerne, og lidt om, om man kan
forvente at div. plugins stadig vil virke?
http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/ står der stadig om ver
1.5.

Sven

Fra : gil

Dato : 24-10-06 13:33

http://en-us.www.mozilla.com/en-US/firefox/2.0/releasenotes/

--
gil

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-10-06 16:16

On Tue, 24 Oct 2006 13:52:30 +0200, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>
>Er der et sted, hvor jeg kan læse om ændringerne, og lidt om, om man kan
>forvente at div. plugins stadig vil virke?

De fleste teamer og udvidelser virker her, men der er en del der ikke gør.
Men det plejer at gå hurtigt når først den er udgivet

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-06 00:16

Den 24-10-06 13.52 skrev Sven følgende:

> Er der et sted, hvor jeg kan læse om ændringerne, og lidt om, om man kan
> forvente at div. plugins stadig vil virke?

Om ændringerne:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html

> På http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/ står der stadig om ver
> 1.5.

Det er fordi, Firefox 2 ikke var udsendt officielt på det tidspunkt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Pyramide: Blodtørstigt lille bæst...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-10-06 09:18

Kim Ludvigsen skrev:

> Det er fordi, Firefox 2 ikke var udsendt officielt på det
> tidspunkt.

Hvad tid kom den egentlig ud? Jeg undrede mig over at der ikke var
noget om udgivelsen på nogle af de mozilla-blogs jeg følger sent i
går aftes.

Den positive undtagelse var din blog - Ludvigs hjørne - men da jeg
gik til køjs, ca 0.30 i nat, var der stadig intet på Planet
Mozilla, Mozilla.org, mozillazine.org, Inside Firefox og Gemals
blog (de fleste af dem har så nyheden her til morgen).
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-06 09:29

Den 25-10-06 10.18 skrev Jens Gyldenkærne Clausen følgende:

> Hvad tid kom den egentlig ud? Jeg undrede mig over at der ikke var
> noget om udgivelsen på nogle af de mozilla-blogs jeg følger sent i
> går aftes.

Jeg tror, det var et sted mellem 23:30 og 23:45 dansk tid.

> [...]
> Mozilla, Mozilla.org, mozillazine.org, Inside Firefox og Gemals
> blog (de fleste af dem har så nyheden her til morgen).

Nogle er jo hurtigere end andre
Jeg havde lavet siden om nyhederne i Firefox 2 på forhånd og ventede kun
på, at programmet blev udsendt officielt, så jeg kunne uploade siden. Så
jeg tjekkede med jævne mellemrum mozilla.com, indtil der var gevinst
kort før midnat.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Væltepeter: Drukmås, der sandsynligvis hed Peter Vinolentus Bristtofte...

Fra : gil

Dato : 25-10-06 09:29

http://weblogs.mozillazine.org/asa/archives/2006/10/get_firefox.html

--
gil

Fra : Carl Drud

Dato : 23-10-06 20:20

Kim Ludvigsen wrote:

> Ej. Den skulle komme i morgen. Men selv da kan du ikke være sikker på,
> at du kan opdatere via opdateringsfunktionen.

Rygtet siger at der kommer en ver. 1.5.0.8 hvorfra man skulle kunne
opdatere til ver. 2.0.

http://groups.google.dk/group/mozilla.support.firefox/msg/bb01a4b452b2ce82?hl=da&

Carl