Starte firefox med 3 tabs, hvordan ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 19-10-06 13:08

Hej,
Jeg vil gerne lave et link på mit skrivebord, hvorfra jeg kan starte firefox
op med 3 sider i hver deres tabs.
F.eks. www.google.com www.yahoo.com www.jubii.dk i hver deres tab, så jeg er
klar til at køre, istedet for at jeg
skal lave dem hver gang.. Jeg er klar over at jeg kan sætte "hjemmesiden"
til at åbne i flere tabs ved brug af pipe,
men det er ikke hver gang jeg starter browseren det skal ske...
kan det lade sig gøre ? Jeg har kigget på google (det var der jeg så det med
hjemmesiden).
Tak
mvh.Simon

Fra : Simon [2700]

Dato : 19-10-06 13:19

Nå,

Jeg fik ikke kigget i google groups først, men de har åbenbart nogen
firefoxgrupper tdc ikke har endnu...

Anyways man kunne også bare bruge pipe, når man ellers havde upgraderet fra
den ff v1.0 som jeg kørte med til noget andet (kører ff v2.0 rc3 nu).
brugen er f.eks.

firefox "http://www.guden.dk|http://www.google.com"

men det virker ikke i firefox 1, det havde jeg afprøvet... :)

fortsat god dag
mvh.Simon

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-10-06 14:23

Den 19-10-06 14.08 skrev Simon [2700] følgende:

> men det er ikke hver gang jeg starter browseren det skal ske...

Du kan oprette forskellige profiler, hvor du i den ene bruger de tre
ønskede sider som startsider, mens du i den anden profil bruger en anden
startside. Lidt hjælp til profilerne kan findes her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-profilmanager.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
En fis i en hornlygte: Gammelt kommunikationssystem...

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-06 18:39

> [...]
> ønskede sider som startsider, mens du i den anden profil bruger en anden
> startside. Lidt hjælp til profilerne kan findes her:

Er det muligt at få FF til at starte med de samme sider som den lukkede med
a la Opera...??

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-10-06 18:45

Den 19-10-06 19.38 skrev Ann & Carsten følgende:

> Er det muligt at få FF til at starte med de samme sider som den lukkede med
> a la Opera...??

Der findes flere udvidelser, der kan gøre det. Men du kan også bare
vente til Firefox 2.0 kommer i løbet af nogle få dage, der skulle det
være indbygget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man skal ikke købe katten i sækken: Gammelt skotsk udtryk...

Fra : Simon [2700]

Dato : 21-10-06 09:44

> Der findes flere udvidelser, der kan gøre det. Men du kan også bare
> vente til Firefox 2.0 kommer i løbet af nogle få dage, der skulle det være
> indbygget.

jeg kører med RC3 og den prøver i hvert fald ihærdigt at få lov :)
mvh.Simon

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 23:18

Hej Kim

> Der findes flere udvidelser, der kan gøre det. Men du kan også bare vente
> til Firefox 2.0 kommer i løbet af nogle få dage, der skulle det være
> indbygget.

Ja, det er rigtigt nu du siger det, der er den der TabMix :)

Mvh
Carsten, Sandby