Skærme
Fijala 3554
Ambient lys som tilbehør til fladskærms TV
Fra : Zenty

Dato : 31-10-06 09:31

Er der nogen der ved om der findes ambient lys (baggrundslys) som
tilbehør?

Har et fladskærms TV hvor jeg ønsker at der skal være lidt lys
bagved.
- ligesom nogle af de dyre modeller, hvor der er indbygget ambient-lys
på bagsiden af skærmen.

Findes der noget smart og elegant som kan sættes/klistres bag på
skærmen?
Ved godt at man bare kan bruge en almindelig lampe og have stående
bagved - men det skulle gerne være lidt smartere og mere elegant.

- Zenty

Fra : Kim

Dato : 30-10-06 12:29

On 31 Oct 2006 00:31:10 -0800, "Zenty" <div@ramsdal.dk> wrote:

> [...]

>Ved godt at man bare kan bruge en almindelig lampe og have stående
>bagved - men det skulle gerne være lidt smartere og mere elegant.

Måske en LED julelyskæde fra Netto ...

Alternativt har f.eks. Brinck Elektronik korte farvede lys(stof)rør.

--
Kim

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 31-10-06 20:17

Zenty wrote:
> [...]
> Ved godt at man bare kan bruge en almindelig lampe og have stående
> bagved - men det skulle gerne være lidt smartere og mere elegant.

Hvad med noget i stil med disse :
http://thansen.dk/products.asp?c=767225103&n=1199149604
Jeg har ikke selv set dem og aner ikke hvor meget de lyser, så det blot
et forslag.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar