Noget småt grundlag vudere på om cc er goe eller ej
kan oplyse jeg har været kunde ved dem siden nov 2000 og har endnu ikk
haft bøvl som sådan en enkelt død router og 2 fejl på ikk flyttet
central et eller andet ved flytning men eller intet og ej heller med
solo og ip tlf.
Blot mine erfaringer .. Så herfra kører alt fint og har stortset gjort
altid både med cisco 677 zyxel 650 og nu 2602 eller hva den hedder ..
Mvh Rene E Jensen DK-7100
Anders Nielsen skrev:
> Tak for jeres input. Jeg tror bare, vi holder fast i Webspeed + Tele2
> Fastnet så.
>
>
>
>
> "Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns98525931F3E77.miljokemi.dk@miljokemi.dk...
>> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>>
>>> CC´s holdning er at jeg har jo underskrevet en kontrakt, og skal
>>> derfor betale for forbindelsen ligemeget om den virker eller ej
>> Jeg kender til en lignende sag, hvor forbindelsen aldrig kom til at
>> virke. Her accepterede CyberCity, at kontrakten blev annulleret samt at
>> der ikke skulle betales noget. De kan heller ikke andet i den
>> situation, da de ikke selv lever op til kontrakten.
>>
>> Det er vist ret typisk for CyberCity at hvis forbindelsen virker er det
>> fint, men hvis der er problemer kan det ikke forventes at det kommer
>> til at virke.
>>
>>> (jeg nægter at betale 6 måneder for en linie der kun virker en),
>>> så jeg venter med glæde på sagen kommer i retten, for både CC og
>>> inkasso firmaet, siger vi kan intet gøre, det er de andre du skal
>>> tale med, og nu har jeg fået nok af deres elendige kundeservice /
>>> inkompetance.
>> Du er naturligvis ikke bundet af kontrakten når CC ikke selv lever op
>> til kontrakten.
>>
>> --
>> Morten
http://miljokemi.dk
>> Chilidyrkning med debatforum
http://miljokemi.dk/chili
>> Fotogalleri
http://miljokemi.dk/coppermine
>
>