Udbyder i kolding
Fra : Anita Jensen

Dato : 24-09-06 21:39

Hejsa

Jeg står skal flytte til Kolding her til 1 november, og ville høre hvilke
muligheder jeg har for at få hurtigt internet i kolding.

Eneste krav er 8 mbit linie

Håber på posetiv respons

Mvh

Anita Jensen

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 24-09-06 21:53

Anita Jensen skrev:
> [...]
>
> Jeg står skal flytte til Kolding her til 1 november, og ville høre hvilke
> muligheder jeg har for at få hurtigt internet i kolding.

der er Cybercity og TDC der kan opfylde de krav

/Hans

Fra : Mike

Dato : 24-09-06 22:31

"Anita Jensen" <anitaaabenraa@wespeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står skal flytte til Kolding her til 1 november, og ville høre hvilke
> muligheder jeg har for at få hurtigt internet i kolding.
>
> Eneste krav er 8 mbit linie

Jeg kan kun anbefale Cybercity. Deres nye solo abonnement er dejligt
billigt.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 25-09-06 15:58

On Sun, 24 Sep 2006 22:39:22 +0200, "Anita Jensen"
<anitaaabenraa@wespeed.dk> wrote:

>Jeg står skal flytte til Kolding her til 1 november, og ville høre hvilke
>muligheder jeg har for at få hurtigt internet i kolding.

Udover ADSL kan du se om dit nye hus ligger i et af de områder der er
nævnt her:
http://www.profiber.dk/default.aspx?m=2&i=84

/Jarlskov