Bedarbejderbredbånd fra TDC, hvad siger i ~
Fra : Peter D.

Dato : 19-09-06 12:22

Hej.

Vi er blevet tilbudt medarbejderbredbånd fra TDC, og det er jo sikkert fint
nok ??

Mit spørgsmål er så nu:
Hvilke faldgrupper er der mht. medarbejderbredbånd ??
Vi har i øjeblikket Tele2 med bærelinie (rå kobber), men kan man også lave
TDC medarbejderbredbånd på en bærelinie ??

Jeg regner med at vi modtager en masse flere informationer, men grunden til
at jeg spørger her, er at vi skal beslutte os ret hurtigt, noget med en
kanpange der løber i øjeblikket, og hvis i svare negativt i forhold til de
ovenstående spørgsmål, så er der ingen grund til at vi læser mere om det....

--
Peter

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-09-06 20:07

Peter D. wrote:

> Mit spørgsmål er så nu:
> Hvilke faldgrupper er der mht. medarbejderbredbånd ??

Typisk længere opsigelse, da opsigelsen skal ske overfor arbejdsgiveren,
efter dine aftaler med denne. Derudover kommer du ikke i betragtning til
opgraderingstilbud som 2Mbit->4Mbit, og i hvert fald ikke i samme grad
som de almindelige privatkunder. Åbningstiderne til support er muligvis
også lidt anderledes? (det fremgår af www.tdc.dk somewhere).

Teknisk set er det samme produkt som privat bredbånd (dog er du vist
afskåret fra alt over 2Mbit p.t.?). Du betaler bare mindre pga.
skattefidusen...

I dit tilfælde får du TDCs produkt i stedet for Tele2. Det vil jeg
betragte som en stor fordel

--
Jesper Lund

Fra : Peter D.

Dato : 20-09-06 13:31

Hej.

> I dit tilfælde får du TDCs produkt i stedet for Tele2. Det vil jeg
> betragte som en stor fordel

Vi har i alle de år (8-9 år ??) vi har haft Tele2, aldrig haft problemer med
dem overhovedet......
- og grunden til at vi overvejer at skifte er at vi spare omkring 100.-/md.
selv om vi får en dobbelt så hurtig forbindelse....

Vi har nu heller aldrig haft brug for at tale med Tele2 om noget, så måske
er det derfor vi har en god oplevelse af Tele2 ??

Problemerne, og sjovt nok, rigtig mange af dem, har vi først fået med Tele2
her for et par måneder siden hvor vi valgte at droppe fastnet-telefonen
(ISDN) til fordel for Voip hos en anden udbyder.....
- hold da helt op hvor det har givet problemer, og det er vel ikke
overraskende at det stadig ikke er fuldt udført fra Tele2´s side.....

Men disse problemer (porteringsproblemer mv.) som vi oplever i denne
forbindelse, er ikke stort anderledes end hvad vores nye Voip udbyder siger
at de oplever med andre leverandøre......
- så det er nok ret generelt at man gør alt for at gøre det så besværligt
(og dyrt) for kunden at skifte udbyder, og dermed måske slippe for at miste
en kunde...

--
Peter

Fra : Peter D.

Dato : 21-09-06 19:35

Hej.

Ok, vi har tilmeldt os, så må vi se hvad der sker....

--
Peter