/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TDC opgradering rent fup
Fra : @ndersen


Dato : 13-09-06 12:21

Den 17 august fik jeg en e-mail fra TDC med oplysninger om, at de ville
opgradere min forbindelse fra min nuværende 2048/512 Kbit/s til fremover
4096/512 Kbit/s. Ændringen ville ske den 28 august, og prisen ville være den
samme som den nuværende 474 kr. om måneden.

Jeg har i den forløbende tid henvendt mig et utal af gange, og gjort dem
opmærksom på, at min forbindelse endnu ikke er blevet opgraderet. Jeg fik
hver gang det svar, at ændringen ville ske én af de nærmeste dage, men intet
skete.

Jeg henvendte mig så her til morgen og gjorde dem opmærksom på, at min
forbindelse endnu ikke var opgraderet som lovet, og at det eneste jeg har
fået ud at det er, at jeg konstant får udfald på forbindelsen efter de har
skiftet tekninsk protokold. Damen jeg havde i røret sagde, at hun ville
sørge for, at opgraderingen ville ske inden for en uge, og at der herefter
heller ikke vil være problemer med udfald, idet hun ville sende mig en
CD-rom som skulle afhjælpe problemet.

Jeg har nu modtaget en E-mail fra TDC hvori der står, at de takker for min
bestilling af 4096/512 Kbit/s til 574 kr som er forbrugsafregnet.

Hvad siger I så... og er der andre som har været ude for det samme i
forbindels med TDC's påståede opgradering?

Mvh
@ndersen
Snart forhenværende kunde hos TDC



 
 
Claus (13-09-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 13-09-06 12:53


"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4507e989$0$12702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Den 17 august fik jeg en e-mail fra TDC med oplysninger om, at de ville
> opgradere min forbindelse fra min nuværende 2048/512 Kbit/s til fremover
> 4096/512 Kbit/s. Ændringen ville ske den 28 august, og prisen ville være
> den
> samme som den nuværende 474 kr. om måneden.
>
> Jeg har i den forløbende tid henvendt mig et utal af gange, og gjort dem
> opmærksom på, at min forbindelse endnu ikke er blevet opgraderet. Jeg fik
> hver gang det svar, at ændringen ville ske én af de nærmeste dage, men
> intet
> skete.
>
> Jeg henvendte mig så her til morgen og gjorde dem opmærksom på, at min
> forbindelse endnu ikke var opgraderet som lovet, og at det eneste jeg har
> fået ud at det er, at jeg konstant får udfald på forbindelsen efter de har
> skiftet tekninsk protokold. Damen jeg havde i røret sagde, at hun ville
> sørge for, at opgraderingen ville ske inden for en uge, og at der herefter
> heller ikke vil være problemer med udfald, idet hun ville sende mig en
> CD-rom som skulle afhjælpe problemet.
>
> Jeg har nu modtaget en E-mail fra TDC hvori der står, at de takker for min
> bestilling af 4096/512 Kbit/s til 574 kr som er forbrugsafregnet.
>
> Hvad siger I så... og er der andre som har været ude for det samme i
> forbindels med TDC's påståede opgradering?
>
> Mvh
> @ndersen
> Snart forhenværende kunde hos TDC
Tja hvad kan man sige..
VELKOMMEN I KLUBBEN
har haft nøjagtig den samme oplevelse
og det har kostet mig blod sved og næsten også tårrer at få den
lavet om til en 4096/512 flatrate .
men det er lykkes mig ..
så bliv ved så lykkeds det til sidst..
men når alt er i iorden så ring lige ind og tjek om det nu også er i orden
for det ville være dumt at få en kæmpe regning..
m.v.h Claus Laursen



@ndersen (13-09-2006)
Kommentar
Fra : @ndersen


Dato : 13-09-06 17:18


"Claus" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
news:4507f12f$0$12610$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Tja hvad kan man sige..
> VELKOMMEN I KLUBBEN
> har haft nøjagtig den samme oplevelse
> og det har kostet mig blod sved og næsten også tårrer at få den
> lavet om til en 4096/512 flatrate .
> men det er lykkes mig ..
> så bliv ved så lykkeds det til sidst..
> men når alt er i iorden så ring lige ind og tjek om det nu også er i orden
> for det ville være dumt at få en kæmpe regning..
> m.v.h Claus Laursen

Har kontaktet dem igen, og bedt dem om at annulere hvad de kalder en ordre
på 4 m/bit forbindelse.
Jeg var lidt vred, og vedkommende jeg fik i røret lagde simpelthen på efter
jeg havde forklaret hvad problemet var.

Ringede derpå op igen, og fik en dame i røret. Hun undersøgte sagen, og jeg
forklarede hende, at jeg ikke kontakter dem for at bestille en 4 M/bits
forbindelse, men udelukkende for at gøre dem opmærksom på, at min
forbindelse endnu ikke er fordoblet som lovet den 28 august, hvorefter hun
lovede at rette fejlen.

Lidt efter modtog jeg pr. e-mail endnu en ordrebekræftelse hvor de takker
for min bestilling af 4096/512 Kbit/s til 574 kr som er forbrugsafregnet.

Jeg ringer igen til TDC og får en dame i røret. Jeg siger at jeg vil tale
med én højere oppe i hierakiet, og hun omstiller mig. Jeg spørger damen hvad
hendes stilling er, og hun svarer, at hun sidder i kundeservice. Jeg sukker
sagte for mig selv, hvilket afstedkommer en hurtig reaktion fra damen, som
meddeler mig, at hvis ikke jeg stopper denne adfærd vil hun lægge røret med
det samme.

Jeg forklarer damen at jeg nu har været igennem den samme mølle op til flere
gange uden at det har hjulpet. Hun lover mig så, at hun vil gøre noget ved
det i morgen når hun møder, og vil kontakte mig efterfølgende.

Håber der sker noget.

Mvh
@ndersen



KsNa (13-09-2006)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 13-09-06 18:07


"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45082f31$0$12612$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Claus" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> news:4507f12f$0$12610$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>> Tja hvad kan man sige..
>> VELKOMMEN I KLUBBEN
>> har haft nøjagtig den samme oplevelse
>> og det har kostet mig blod sved og næsten også tårrer at få den
>> lavet om til en 4096/512 flatrate .
>> men det er lykkes mig ..
>> så bliv ved så lykkeds det til sidst..
>> men når alt er i iorden så ring lige ind og tjek om det nu også er i
>> orden
>> for det ville være dumt at få en kæmpe regning..
>> m.v.h Claus Laursen
>
> Har kontaktet dem igen, og bedt dem om at annulere hvad de kalder en ordre
> på 4 m/bit forbindelse.
> Jeg var lidt vred, og vedkommende jeg fik i røret lagde simpelthen på
> efter
> jeg havde forklaret hvad problemet var.
>
> Ringede derpå op igen, og fik en dame i røret. Hun undersøgte sagen, og
> jeg
> forklarede hende, at jeg ikke kontakter dem for at bestille en 4 M/bits
> forbindelse, men udelukkende for at gøre dem opmærksom på, at min
> forbindelse endnu ikke er fordoblet som lovet den 28 august, hvorefter hun
> lovede at rette fejlen.
>
> Lidt efter modtog jeg pr. e-mail endnu en ordrebekræftelse hvor de takker
> for min bestilling af 4096/512 Kbit/s til 574 kr som er forbrugsafregnet.
>
> Jeg ringer igen til TDC og får en dame i røret. Jeg siger at jeg vil tale
> med én højere oppe i hierakiet, og hun omstiller mig. Jeg spørger damen
> hvad
> hendes stilling er, og hun svarer, at hun sidder i kundeservice. Jeg
> sukker
> sagte for mig selv, hvilket afstedkommer en hurtig reaktion fra damen, som
> meddeler mig, at hvis ikke jeg stopper denne adfærd vil hun lægge røret
> med
> det samme.

Tror du ikke at du bruger et forkert sprog, der skal jo nok en hel del
ukvemsord til, før de lægger røret på.

Tal dog pænt og ordentligt, så får du sikkert også en bedre behandling.

Hvis jeg skulle lægge øre til en helvedes masse lort, ville min motivation
for at hjælpe, sikkert også forsvinde fuldstændigt.

Mvh
Kim

>
> Jeg forklarer damen at jeg nu har været igennem den samme mølle op til
> flere
> gange uden at det har hjulpet. Hun lover mig så, at hun vil gøre noget ved
> det i morgen når hun møder, og vil kontakte mig efterfølgende.
>
> Håber der sker noget.
>
> Mvh
> @ndersen
>
>



@ndersen (13-09-2006)
Kommentar
Fra : @ndersen


Dato : 13-09-06 18:28


"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
news:45083c00$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...



> Tal dog pænt og ordentligt, så får du sikkert også en bedre behandling.

Har jeg gjort i snart en måned, men lige lidt hjælper det.

> Hvis jeg skulle lægge øre til en helvedes masse lort, ville min motivation
> for at hjælpe, sikkert også forsvinde fuldstændigt.

Jeg har lagt øre til den samme lort fra TDC i snart en måned... derfor er
min tålmodighed med dem efterhånden opbrugt.

Mvh
@ndersen




Jesper (13-09-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 13-09-06 21:14

On Wed, 13 Sep 2006 19:28:20 +0200, @ndersen wrote:

>
> "KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> news:45083c00$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>
>> Tal dog pænt og ordentligt, så får du sikkert også en bedre behandling.
>
> Har jeg gjort i snart en måned, men lige lidt hjælper det.
>
>> Hvis jeg skulle lægge øre til en helvedes masse lort, ville min motivation
>> for at hjælpe, sikkert også forsvinde fuldstændigt.
>
> Jeg har lagt øre til den samme lort fra TDC i snart en måned... derfor er
> min tålmodighed med dem efterhånden opbrugt.
>
> Mvh
> @ndersen

Din harme og frustration er bestemt forståelig, men hver gang du ringer
til support får du en person i røret som ikke har fulgt dig gennem hele
forløbet. Derfor er det svært for vedkommende at håndtere din vrede, som
jo egentlig er rettet mod virksomheden TDC og ikke den specifikke
supporter.

I en situation som din er der ikke andet at gøre end at være cool og
tålmodigt forklare din situation forfra hver gang du ringer ind. Se
supporteren som din allierede i kampen mod systemet i stedet for som en
repræsentant for TDC, for det er reelt det de er.

Tag eventuelt en stiv sjus og/eller se en Clint Eastwood film mellem hvert
opkald. Walker Texas Ranger kan også bruges for INGEN er mere cool end
Chuck Norris


@ndersen (14-09-2006)
Kommentar
Fra : @ndersen


Dato : 14-09-06 08:00


"Jesper" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2006.09.13.20.13.42.988992@spam.dk...
> On Wed, 13 Sep 2006 19:28:20 +0200, @ndersen wrote:

> Tag eventuelt en stiv sjus og/eller se en Clint Eastwood film mellem hvert
> opkald. Walker Texas Ranger kan også bruges for INGEN er mere cool end
> Chuck Norris

Ja eller en Morten Korch film med Poul Reichard til

Mvh
@ndersen



@ndersen (14-09-2006)
Kommentar
Fra : @ndersen


Dato : 14-09-06 08:09


"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45082f31$0$12612$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg forklarer damen at jeg nu har været igennem den samme mølle op til
flere
> gange uden at det har hjulpet. Hun lover mig så, at hun vil gøre noget ved
> det i morgen når hun møder, og vil kontakte mig efterfølgende.

Blev ringet op af damen fra TDC her til morgen. Hun oplyste, at hun nu har
fået rettet det, så jeg får 4096/512 Kbit/s flat rate til 474 kr. pr. måned
med virkning fra den 28 september. Derudover får jeg refusion for den måned
jeg har kørt med min 2048/512 Kbit/s forbindelse.

Det kan altså lade sig gøre, bare man får den rigtige person i tale.

Mvh
@ndersen



Jan Vestergaard (13-09-2006)
Kommentar
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 13-09-06 13:00

@ndersen wrote:
> Hvad siger I så... og er der andre som har været ude for det
> samme i forbindels med TDC's påståede opgradering?

Her fungerede opgraderingen fint, som den vist har gjort de
fleste steder.

Hvis du havde 2048/512 før - så skulle du have fået 4096/512 til
samme pris - og IKKE forbrugsafregnet - men kun hvis
opgraderingen skete automatisk.

Hvis det er en opgradering, som du selv bestiller - så bliver den
forbrugsafregnet, da man ikke kan bestille andet i 4096/xxx.

Så det er det, der er gået kludder i - så ring til kundeservice
og forklsr dem sagen - så retter de det.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
- men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen



Dopedog (13-09-2006)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 13-09-06 17:07

>> Hvad siger I så... og er der andre som har været ude for det
>> samme i forbindels med TDC's påståede opgradering?
>
> Her fungerede opgraderingen fint, som den vist har gjort de fleste steder.
>
> Hvis du havde 2048/512 før - så skulle du have fået 4096/512 til samme
> pris - og IKKE forbrugsafregnet - men kun hvis opgraderingen skete
> automatisk.
>
> Hvis det er en opgradering, som du selv bestiller - så bliver den
> forbrugsafregnet, da man ikke kan bestille andet i 4096/xxx.
>
> Så det er det, der er gået kludder i - så ring til kundeservice og forklsr
> dem sagen - så retter de det.
>
> Jan

De opgraderede min gratis, men da jeg ringede og spurgte ad, så var den
forbrugsafregnet. Jeg ville så stadig have 2 mbit forbindelsen, og da det
SKULLE have været flatrate på 4 mbit, der opgraderede jeg min. Så jeg nægter
at betale mere end 474,- hvis regningen skulle overstige det.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste