Nyt Ram mærke spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 22-06-01 23:03

Hej NG

Jeg skal bruge noget mere ram til en w2k pro og en w2k server
og det må selvfølgelig gerne være billigt

hvordan er kvaliteten på det utrolig billige PQI ram?

jeg overvejer at købe sådanne 2 klodser a 512 MB og smække en i hver
maskine, men hvor stabillt kører det?

takker

Fra : Madsen

Dato : 22-06-01 23:11

"Thomas" <larsen.t@huleboer.dk> skrev:

> [...]
>
> hvordan er kvaliteten på det utrolig billige PQI ram?
>
> jeg overvejer at købe sådanne 2 klodser a 512 MB og smække en i hver

Jeg har i de seneste dage læst om flere her i gruppen som kalder
PQI for noget gylle. Lige nu sidder jeg med to 512 Mb moduler af
dette mærke og har ingen problemer med dem overhovedet, men
det kan da godt tænkes at jeg bare har været heldig.
Jeg kører også Win2k Pro.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 23-06-01 08:34

Jeg har nu heller ikke haft problemer med min stump 512 - brugr 2-3 mdr.

mvh
Erik

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-06-01 14:54

On Sat, 23 Jun 2001 09:34:08 +0200, "Erik Henrichsen"
<henrichsen@stofanet.dk> wrote:

>Jeg har nu heller ikke haft problemer med min stump 512 - brugr 2-3 mdr.

Jeg har heller ingen problemer med mine 512 MB.

Dem der påstår at PQI er noget 'pis RAM' er vel dem der har giver
6000,- for deres MCT

--
Jens

MACINTOSH: Machine Always Crashes If Not The Operating System Hangs

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 25-06-01 18:16

PQI er ganske ok, de kan bare ikke klare CAS2 pga deres 8ns tilgangstid
modsat de dyres 7.5.

Jeg sidder selv med et par "dyre" ram og kunne aldrig finde på at spare på
dette område, for jeg synes selv at det er dumt at spare på noget så vitalt
som ram. Men jeg har ingen beviser for at det ikke godt kan gå godt, bare
sådan en feeling.

Hygge og Hash