"Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> skrev i en meddelelse
news:44e0a2b8$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Per wrote:
>> Er der nogen der har erfaring med opsigelse hos CC og/eller kan fortælle
>> mig proceduren for det? Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside. Jeg
>> har hørt rygter om at de er nogle slyngler mht. opsigelse?
>
> Er da nemt at finde:
>
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/vilkaar_og_betingelser/
>
> Under standard abo. betingelser:
> 11. Opsigelse
> Kunden kan til enhver tid opsige abonnementet med evt. tilhørende
> ydelser og services med et varsel på minimum 10 arbejdsdage til en
> abonnementsperiodes udløb, medmindre der er specifikke
> abonnementsbetingelser inkl. opsigelsesvarsler til det pågældende produkt.
>
> Kundens abonnement fornyes automatisk indtil det opsiges i
> overensstemmelse med ovennævnte opsigelsesregler.
>
> Cybercity kan opsige abonnementet med 1 måneds varsel til en
> abonnementsperiodes udløb, medmindre det drejer sig om misligholdelse
> jf. afsnit 12.
>
> Forudbetalt abonnement refunderes ikke, selvom abonnementet
> opsiges inden abonnementsperiodens udløb. Kunden hæfter således for
> eventuelle tilgodehavender Cybercity måtte have samt for eventuelle
> betalinger, såfremt en ny abonnementsperiode er påbegyndt.
>
> Opsigelse fra kundens side skal ske enten telefonisk, elektronisk,
> skriftligt eller ved personlig henvendelse til Cybercity. Ved
> abonnementets udløb efter lukning er Cybercity berettiget til,
> uden yderligere varsel, at slette eventuelle hjemmesider og
> e-mailadresser.
>
> Kundens data fra hjemmesider og e-mail-adresser m.v. slettes i Cybercitys
> systemer 30 dage efter abonnementets ophør. En eventuel genåbning af et
> lukket abonnement kræver fremsendelse af nyt password.
>
>
> mvh
> Johan
Pas lige på at du ikke dummer dig som jeg gjorde. Jeg læste også den om 10
arbejdsdages opsigelsesfrist i CC's "Standard abonnementsbetingelser" .
Men man skal ind i "Specifikke abnonnementsbetingelser for CC Bredbånd" hvor
der pludselig er tale om 30 dages varsel til udløb af en bindingsperiode.
Det kostede mig lige dobbelt abonnement i en måned hos to ISP'er
mvh
brokmar
--
Posted via a free Usenet account from
http://www.teranews.com