Firefox
Fra : Henrik H

Dato : 15-10-06 01:20

Hej NG

Jeg har lige geninstalleret XP m.m.m. også Firefox. Er det mig der har en
errindingsforskydelse, eller kan Firefox ikke bruge muse kommandoer som
Opera kan, f.eks. betyder et lille vrik mod venstre med højre knappen nede "tilbage"?
Dette syntes jeg helt bestemt Firefox kunne, men nu kan jeg ikke få Firefox
til det.

MVH

Henrik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-10-06 01:59

Den 15-10-06 02.20 skrev Henrik H følgende:

> [...]
> Opera kan, f.eks. betyder et lille vrik mod venstre med højre knappen nede "tilbage"?

Du har sikkert haft installeret en udvidelse til det. Den mest kendte er
Mouse Gestures, men der findes et par stykker mere:
https://addons.mozilla.org/search.php?q=gesture&type=A&app=firefox

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Kildeskat: Skat på vand...

Fra : Henrik H

Dato : 15-10-06 22:41

Hej Kim
Tak for hjælpen. Jeg synes det er en af de "fedeste" funktioner, når man
ikke har et rotte . (fem knaps mus)
Hilsen