Temmelig tung Firefox
Fra : René

Dato : 13-10-06 19:58

Det er formentlig et kendt problem at FF er meget tung for pc´en at arbejde
med - lige pt. suger FF 53 K af min ydeevne - ok, meget gammel pc; AMD Duron
750, 512Mb, ASUS 7700, men det gør jo ikke FF mindre krævende!

Har I nogle gode ideer - udover den der med at få en nyere model

René

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-10-06 22:14

Den 13-10-06 20.58 skrev René følgende:

> Har I nogle gode ideer - udover den der med at få en nyere model

Prøv i første omgang at slå eventuelle udvidelser og temaer fra, så du
kan se, om det er en af dem, der sløver. Du slår dem fra ved at starte
Firefox i fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man skal ikke kaste med Sten: En nu forbudt sport...

Fra : René

Dato : 15-10-06 09:30

Hhmmm, kørere "kun" med Linky 2.7.1. og FlashGot 0.5.9.95 og vil ikke mene
at de suger meget CPU - men vil selvfølgelig liiige prøve din idé!

Takker, René

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-06 09:03

René wrote:
> [...]
> arbejde med - lige pt. suger FF 53 K af min ydeevne - ok, meget
> gammel pc; AMD Duron 750, 512Mb, ASUS 7700, men det gør jo ikke FF

53K hvad ?

Her er der ingen problemer med at afvikle FF

--
MVH.
N_B_DK