Opera newsproblem
Fra : Lyrik

Dato : 13-10-06 19:45

jeg har et irriterende problem med den nye Opera som jeg bare ikke kan løse.
Hvis nogen kan hjælpe mig vil jeg blive glad.

Jeg kan ikke finde ud af at kalde newsgrupperne frem!
Jeg synes at jeg har prøvet alle menuer men lige lidt hjælper det.
Jeg har abonneret på news.cybercity.dk-serveren er abonneret og indskrevet.
Men hvor%&#&%¤# lukker man siden med newsgrupperne op?

Hilsen
Jens

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 13-10-06 20:17

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> posting:

>Jeg kan ikke finde ud af at kalde newsgrupperne frem!

Prøv i dit Post-panel (tastaturgenvej til panelerne F4) at
højreklikke på f.eks. 'Mærkater' og vælg derefter 'Vis meddelelser
fra' > 'Alle kontoer'

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Lyrik

Dato : 13-10-06 21:54

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse
> "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> posting:

> Prøv i dit Post-panel (tastaturgenvej til panelerne F4) at
> højreklikke på f.eks. 'Mærkater' og vælg derefter 'Vis meddelelser
> fra' > 'Alle kontoer'
++++++++++++++++++++
En stor tak til dig.
Ved du hvor jeg kan finde oplysninger om newslæsning?
Jeg kunne ønske selv at trække meddelelser ind ad libitum i stedet for at
vente til det passer Opera at hente de nye ind.
Hvorfor kan jeg ikke se de samme grupper på news.cybercity.dk i
Operareaderen? Mystisk... For eksempel kan jeg slet ikke få den til at kalde
denne gruppe frem...Mystisk...

Hilsen
Jens

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 13-10-06 22:30

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> posting:

>Ved du hvor jeg kan finde oplysninger om newslæsning?

Ikke andet end hjælpen, om end der ikke står ret meget,
http://help.opera.com/Windows/9.02/da/mail.html#news

>Jeg kunne ønske selv at trække meddelelser ind ad libitum i stedet for at
>vente til det passer Opera at hente de nye ind.

Prøv Tjek/Send-knappen. I stedet for at trykke på den, skal du
trykke på pilen ved den og vælge din nyhedsgruppeserver.

Hvis du ønsker blot at kunne trykke på den, skal du ind under
indstillingerne for din konto: Funktioner > Post- og chatkontoer >
[vælg din nyhedsgruppeserver og rediger] > fanen Indkommende: Sæt V
ved "inkl. denne konto..."

>Hvorfor kan jeg ikke se de samme grupper på news.cybercity.dk i
>Operareaderen? Mystisk... For eksempel kan jeg slet ikke få den til at kalde
>denne gruppe frem...Mystisk...

Er du tilmeldt dem? Højreklik på 'Grupper ved...' og vælg
'Nyhedgrupper'