Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera: Tegntabel..??
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 19:27

Hej igen igen

Ja, der bli'r rodet noget med rytmeboksen lige nu :)

Det har været oppe at vende omkring FF før, det med at der skiftes tegntabel
efter for godt befindende, og der forevistes en løsning på problemet...

Men det er jo også et problem i Opera, desværre :(

Så hvordan løses det der...??

Jeg har været i config og fundet coderne, og den står som den skal
iso-8859-1, så jeg forstår ikke lige helt hvad der går galt, hvordan jeg
mister mit danske tegnsæt...

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-10-06 20:05

"Ann & Carsten" <aeth ] a [ os.dk> posting:

>der skiftes tegntabel
>efter for godt befindende, og der forevistes en løsning på problemet...
>Men det er jo også et problem i Opera, desværre :(

Jeg har ikke selv været udsat for det problem i Opera.

Har du et par eksempler på sider, hvor der vises forkerte tegn?

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 21:59

Hej Christian

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse
> "Ann & Carsten" <aeth ] a [ os.dk> posting:

> Jeg har ikke selv været udsat for det problem i Opera.
>
> Har du et par eksempler på sider, hvor der vises forkerte tegn?

Jeg kan desværre ikke finde den side der lavede balleden nu :(

Har ellers gennemgået history'en, men der skete ikke lige det helt store,
men jeg ved at det var efter at have ramt en russisk side at det gik galt...

Mvh
Carsten, Sandby