Ibm Deskstar 60Gpx 40 gb
Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 22-06-01 19:35

Hej jeg har lige købt overstående harddisk som ny.
Jeg har oprettet disken i 3 drev.
Men når jeg vil installere Windows 2000 på er af drevene kan den ikke
kopiere alle filer fra cd'en til harddisken. Den skriver fejl. Når jeg så
prøver på en af de 2 andre drev jeg har oprettet går den istå et nyt sted i
inst. processen.

Kan det være nogle klynger på harddisken som er beskadiget ? ( derfor den
stopper forskellige steder ) Eller ????

På forhånd tak !

Fra : ServicePACK

Dato : 22-06-01 23:47

Eller fejl på Cd'en. eller et slidt cdrom-drev
Tim Frølich Pedersen <toghpedersen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qdMY6.360$eu.20691@news.get2net.dk...

Fra : Cubus

Dato : 23-06-01 11:24

> [...]
> prøver på en af de 2 andre drev jeg har oprettet går den istå et nyt sted

Jeg havde en lignende fejl fornylig. Her var der dog sat ny ram i og der
blev gået igang med en frisk installation af W98. Her viste det sig at det
var den nyindsatte ram der var defekt.

--
Cubus

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 25-06-01 18:52

Hej. Jeg har netop selv fundet frem til at det var de Pqi 512Mb ram som jeg
også havde købt der skabte problemer. Der må være en fejl på dem.

Er i gang med at få dem byttet!!! Håber det hjælper !