on-mouse event...
Fra : Jannie Sørensen

Dato : 22-06-01 18:46

Nu har jeg siddet i flere timer og bøvlet... Jeg vil have at man kan klikke
sig videre (ind i en anden scene), men hver gang jeg markere min frame, hvor
knappen er - og går ind i actions - så er on-mouse event ikke aktiveret...

Hvad gør jeg forkert?

Jeg arbejder med Flash 5.0

(svar modtages gerne pr. mail

Med venlig hilsen

Jannie Sørensen

Fra : MTPO

Dato : 23-06-01 19:54

Du skal tildele action til kanappen ikke til frame.

--
Hilsner
MTPO

Fra : Jannie Sørensen

Dato : 25-06-01 20:49

Jeg fandt ud af det - takket være M!chael *SSS*