Back-up software
Fra : Carsten Keller

Dato : 22-06-01 17:24

Hej gruppe.
Er der nogen derude der kan anbefale et godt backup-program? Det skal kunne
tage backup til CD-R, helst så automatisk som muligt når først det er sat
op.
Det skal helst være gratis og inkludere gartis 24/7 support i det uendelige,
men for det rette produkt er jeg selvfølgelig villig til at betale.
Keller

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 22-06-01 17:44

On Fri, 22 Jun 2001 18:24:27 +0200,
Carsten Keller <c.keller@mail1.stofanet.dk> wrote:
> [...]
> Det skal helst være gratis og inkludere gartis 24/7 support i det uendelige,
> men for det rette produkt er jeg selvfølgelig villig til at betale.

Til *nix kan man som regel faa succes med noget rsync af de vaesentlige
biblioteker. Derefter kan man med fordel anvende patch til at patche
forskellen med de vaesentlige filer.

--
Jesper

Kan man forstaa kvinder med en babelfisk?? - JL

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-06-01 23:28

"Jesper Louis Andersen" <jlouis@brok.diku.dk> wrote in message

> Til *nix kan man som regel faa succes med noget rsync af de vaesentlige
> biblioteker. Derefter kan man med fordel anvende patch til at patche
> forskellen med de vaesentlige filer.

Jeg kører "desværre" W2K, så det går nok ikke.
Keller

Fra : Martin

Dato : 23-06-01 01:52

"Jesper Louis Andersen" <jlouis@brok.diku.dk> wrote in message
"klip"
> [...]
>
> --
> Jesper
>
> Kan man forstaa kvinder med en babelfisk?? - JL
Kender du noget software til Linux der kan håntere at backe en box
op total dvs. både kopiere MBR'en samt partition-tabellerne osv med ?
Er på udkig efter noget der kan backe en box op uden at vi lægger den
ned og Ghoster den ... det er vi ikke interesseret i ;)

mvh

Martin D
www.ohkk.dk

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 23-06-01 11:51

In <IuRY6.45$pv.30780534@news.mobilixnet.dk> "Martin" <damberg_removethis_@ohkk.dk> writes:

> [...]
>Er på udkig efter noget der kan backe en box op uden at vi lægger den
>ned og Ghoster den ... det er vi ikke interesseret i ;)

En soegning paa http://www.freshmeat.net/ gav bl.a.

CluCo
g4u
Partiton Image

som alle er ghost cloner. Som er fri og gratis til linux.

/Martin

Fra : Morten B

Dato : 23-06-01 03:30

"Carsten Keller" <c.keller@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Det skal helst være gratis og inkludere gartis 24/7 support i det
uendelige,
> men for det rette produkt er jeg selvfølgelig villig til at betale.

Du mener seriøst ikke at du vil have et produkt med support 24/7 som ikke
koster noget?

/Morten

Fra : Carsten Keller

Dato : 23-06-01 09:46

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> wrote in message

> "Carsten Keller" <c.keller@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> uendelige,
>
> Du mener seriøst ikke at du vil have et produkt med support 24/7 som ikke
> koster noget?

Absolut ikke, jeg synes bare jeg ville smøre så tykt på at det ikke kunne
misforståes
Det jeg mente var at det gerne må koste lidt, men det er til mig selv
privat, og mine data er ikke så vigtige at jeg vil ofre det hvide ud af
øjnene.
Angående support er det ikke noget jeg har regnet med. Det skal helst være
et program der er så intuitivt at bruge at min mor kan finde ud af det,
alternativt skal det kunne sættes op en gang for alle, og så køre mere eller
mindre automatisk.
Undskyld hvis min sære ironi har mudret tråden.
Keller