Sushi godt for hjernen?
Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-06 12:05

Sushi godt for hjernen?

Det er pinligt at lægeekspertisen er så gennemkorrupt, at den ikke
modsiger sine loge-venner i gastronomien, når de ævler om, at der er
noget i de japanske råfisk-retter som gør KLOG

I fjern fortid kunne undernærede, fattige , ofte dummernikker, mangle
visse aminosyrer eller vitaminer og måske nogle få blev knap så
funktions-optimale fordi regenerering af muskel- og nerve-protein ikke
skete perfekt.

Det er dog aldrig sikkert påvist, men fattige er ofte dumme, og rige
har ritualer med at spise dyr mad, så overtro kan let finde en knage
at hænge sig op på.

Korruptionen i ulande er ikke værre end vor informations-bestikkelse.
Som ikke lønnes kontant, men der er sammenhold mellem bedragere, der
har brug for at ingen afsløres af de, der har troværdighed i
offentligheden.

Værre løgne er dog dem, som Læger uden grænser kommer med om
ulandsforhold, og som skal få os til at forære vort fædreland væk -
men de er sværere af afsløre. At postulater om sund sushi har
videnskabelig sandhedsværdi som dem om hekse, er dog let at bevise .

Noget andet er, at Japan har etik og tradition så de bliver klogere
end os, og dagligdagens ritualer incl om mad stiver selvtilliden af på
en klart uddannende måde. Psykemiljø er vigtigere end kemi.

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 04-10-06 18:32

Hold kæft hvor er du træls, fedt nu et andet sted hen din syge nar.
Der må sq da være en gruppe for psykisk syg mennesker...
FUT sygdom et eller andet

Mvh.
Jens

Fra : Helle

Dato : 04-10-06 18:46

"> Hold kæft hvor er du træls, fedt nu et andet sted hen din syge nar.
> Der må sq da være en gruppe for psykisk syg mennesker...
> [...]

Lad være med at svare - jeg ser kun Bo Warmings indlæg når andre svarer på
dem (eller når han skifter mailadresse).

Smid ham i dit kill-filter.

Helle

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 04-10-06 20:27

"Helle" <lonstrup@os.dk> wrote in message
> Lad være med at svare - jeg ser kun Bo Warmings indlæg når andre svarer på
> dem (eller når han skifter mailadresse).

Det skal du da ikke bestemme.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 04-10-06 21:47

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> on onsdag 4. oktober 2006 at 21:26
+0100 wrote:
>Det skal du da ikke bestemme.

Det var da vist heller ikke det Helles svar gik ud på???

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-06 08:55

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> on onsdag 4. oktober 2006 at
> 21:26
>
> Det var da vist heller ikke det Helles svar gik ud på???

Som altid var min trådstart 100% on-topic

Helle var offtopic - hun opfordrede til brug af killfilter
- mudderkastende mod en person
- mand ej bold = dårligst tænkelige netikette,
og alle ved at ingen er så molboagtige at de bruger killfilter, selv
når de praler af det, for det kan ikke kontrolleres.
Det er et cyberskældsord at "jeg ham i mit filter" - pral af magt,
men altid svarer de senere dvs brugte ikke filteret.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-10-06 13:36

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> on torsdag 5. oktober 2006 at 9:55 +0100 wrote:
> [...]
>Det er et cyberskældsord at "jeg ham i mit filter" - pral af magt,
>men altid svarer de senere dvs brugte ikke filteret.

Vås

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311