Windows fryser efter spil
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 22-06-01 14:51

Jeg har en Athlon T-bird 850MHz+kraftig køler, 256MB pc133-PQI-ram,
GeForce2GTS grafikkort, Soltek SL-75KAV 133a bundkort. OS: WinME
Mit problem er at jeg har købt spillet "Giants", men efter 10 minutter
begynder spillet at hakke mere og mere, efter yderligere 5min. stopper det
helt. Går jeg tilbage til Windows inden at spillet stopper helt, så går der
ca. ½min før Windows fryser. Hvad er der galt?? På det sidste har jeg også
haft problemer med luk-funktionen i Windows. Hvis jeg klikker på "Luk
computeren" - knappen, og derefter på "ok", så slukker harddisken godt nok,
men resten af computeren forbliver tænt, og kan ikke slukkes! Kan man gøre
noget ved dette problem?
Mvh, Hans Christian.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 22-06-01 15:33

Prøv et anden styresystem

Mvh Allan

Fra : Recs

Dato : 22-06-01 19:39

> [...]
nok,
> men resten af computeren forbliver tænt, og kan ikke slukkes! Kan man gøre

Der findes en update på microsoft's website der skulle sørge for at windåse
lukker som den skal, havde samme problem med computeren ikke ville lukke men
efter den update lukker den korrekt.. jeg tror dog ikke det vil løse
problemet med at computeren fryser, så det må du lade en ekspert hjælpe dig
med..

/Recs..