Underligt og pludselig problem med IE 6.0
Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-09-06 10:01

Hej

Jeg har fået et underligt og højst mærkværdigt problem med min IE 6.0.
Engang imellem når jeg har flere vinduer åbne (5-7 stykker), så forsvinder
højrekliksmenuen ofte, menuen øverst forsvinder, layoutet på mine mapper
ændres og det er ikke muligt at navigere rundt i dem længere. Vinduerne
begynder at "hænge" og man kommer aldrig længere end til en hvid side.
Så kan jeg lukke hele lortet ned og starte forfra, men oftest kommer
problemet indenfor en times tid igen. Det er dog ikke altid at det er der og
jeg synes ikke jeg kan se noget mønster. Det drejer sig ikke om nogle sider
fyldt med snask, det er helt ganske almindelige sider, hvorpå problemet kan
opstå.
Jeg *tror* ikke det er virus, men jeg kan næsten ikke komme på, hvad det
eller kan være. Er der andre, der oplever det samme og som måske har en
løsning?

Søren