IBMAV
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 22-06-01 09:52

Er der stadigvæk nogle her i gruppen, der anvender IBMAV antivirus
programmet?

Jeg har ikke fundet nogle updates siden av30gg - 6/12-2000.

Med venlig hilsen,
Kjeld
Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
(Skrevet d. 22/06-2001 klokken 10:52)

Fra : Allan

Dato : 25-06-01 19:58

On Fri, 22 Jun 2001 08:52:23, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> wrote:

> Er der stadigvæk nogle her i gruppen, der anvender IBMAV antivirus
> programmet?
>
> Jeg har ikke fundet nogle updates siden av30gg - 6/12-2000.

Mja, jeg har det da osse - fint program; men det bliver altså ikke opdateret
mere.
Du må finde på et andet - eller blot konstatere, at OS/2 alligevel ikke inficeres
af virus

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Per Johansson

Dato : 25-06-01 22:38

On Fri, 22 Jun 2001 08:52:23, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> wrote:
WEEKDAY

> Er der stadigvæk nogle her i gruppen, der anvender IBMAV antivirus
> programmet?
>
> Jeg har ikke fundet nogle updates siden av30gg - 6/12-2000.

Jag använder den. Vad jag förstått av inlägg i andra nyhetsgrupper så
slutade Symantec med uppdateringar och tog bort ftp-katalogen utan
förklaring. Kanske de satte årsskiftet som slutpunkt för stöd till
IBMAV, det skulle egentligen ha upphört tidigare.

Men vem skriver virus för OS/2? Kanske Odin kan få Windows-virus att
fungera

--
Per Johansson

Fra : Knud Berggreen

Dato : 26-06-01 21:52

In <gZRtBcfMoXc1-pn2-dQDbOK7JrC5B@localhost>, on 06/25/2001
at 09:37 PM, hawklord@eggbaconandspam.one.se (Per Johansson) said:

>Men vem skriver virus för OS/2? Kanske Odin kan få Windows-virus att
>fungera

McAfee har da en OS/2-version.

/Knud