Hvor søger man admins
Fra : Steffan Fallesen

Dato : 15-09-06 23:18

Hej Gruppe,

Vi søger system administratore til vores datacenter i Flensburg,
Tyskland. De skal være dygtige men ikke nødvendigvis med akademisk baggrund.

Jeg har overvejet at møde op til SSLUG arrangementer og andre events for
at få fat på dem som ikke læser avisernes job opslag.

Har I evt. andre ideer til hvordan vi kommer tæt på de dygtige (måske
selvlærte) Linux talenter?

(har læst lidt på gruppens fundans og tror at min post er OK - hvis ikke
hvor anbefaler I så at jeg poster?)

--
Best regards,
Steffan S. Fallesen / Servage.net

Fra : Per Riber

Dato : 16-09-06 09:03

Steffan Fallesen skrev:

> Jeg har overvejet at møde op til SSLUG arrangementer og andre events for
> at få fat på dem som ikke læser avisernes job opslag.

mvh Per

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 16-09-06 23:19

Steffan Fallesen wrote:

> Jeg har overvejet at møde op til SSLUG arrangementer og andre events for
> at få fat på dem som ikke læser avisernes job opslag.

Jeg er forlængst holdt op med at kigge i aviserne efter job. Det her er
meget nemmere: www.jobindex.dk . De tager vist et beskedent beløb for et
opslag direkte hos dem.

-Claus

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-09-06 14:43

Steffan Fallesen <no-ssf-spam@servage.net> writes:

> Har I evt. andre ideer til hvordan vi kommer tæt på de dygtige (måske
> selvlærte) Linux talenter?

Prøv IRC - der lader til at være en overvægt af system-nørder i
udvalgte IRC-kanaler.

.... og så er der os andre der så godt som aldrig bruger IRC, men det
er jo så vores "fejl".

--
Jacob