Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke
Fra : PØLLE

Dato : 14-09-06 23:36

Jeg har lige installeret IE 7, men kan ikke få den til at virke.

Jeg får nedenstående tekst:
Internet Explorer cannot display the webpage

Most likely causes:
a.. You are not connected to the Internet.
b.. The website is encountering problems.
c.. There might be a typing error in the address.

What you can try:
"Diagnose Connection Problems"

"More information"

Jeg har prøvet "Diagnose Connection Problems" og genstartet pc'en men lige
meget hjalp det .

"Diagnose Connection Problems" kommer med en meddelelse, hvor der bl.a.
står: Windows har registreret et problem med winsock
udbyderkataloget

Alt andet, som har forbindelse med nettet ser ud til at virke.

Jeg har også en Deepnet Explorer installeret og den virker fint.

Hvad huland gør jeg forkert.

--
PØLLE

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-09-06 08:07

PØLLE skrev:

> Jeg har lige installeret IE 7, men kan ikke få den til at
> virke.

Hvilket operativsystem har du installeret på?

> Internet Explorer cannot display the webpage

Gælder det alle hjemmesider eller bare en enkelt?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : PØLLE

Dato : 15-09-06 15:44

Ststem XP Proff. og den er opdateret

--
PØLLE

Fra : gil

Dato : 15-09-06 10:06

PØLLE skrev:

> Jeg har også en Deepnet Explorer installeret og den virker fint.

Prøv at smide det skrammel ud.

--
gil