Udstødning til Zenith..?
Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 21-06-01 22:14

Hej,

en af mine kammeraters far har lige købt en brugt Peugeot Zenith!
Der sidder Proma Legal på, og det larmer af helv..... til =)

Han vil så gerne skifte udstødningen ud - og måske få lidt mere træk i
den..!

Hedder det Basic eller hvad skal vi bruge her...?

--
Stefan Lotzkat, sl@tv.dk
Yamaha Neo's m/anlæg @ Polini Sport

Have a smiley day

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-06-01 22:29

"Stefan Lotzkat" <sl@tv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den..!
>
> Hedder det Basic eller hvad skal vi bruge her...?

Det kunne så godt lyde som om et der enten ingen pakning er i, eller at der
er hul et ellet andet sted !

Jeg tror Proma Legal er lige så godt som Basic!

Hilsen Thomas

Fra : RpR

Dato : 22-06-01 14:17

> Det kunne så godt lyde som om et der enten ingen pakning er i, eller at
der
> er hul et ellet andet sted !

Legal larmer nu altid som bare fanden.

> Jeg tror Proma Legal er lige så godt som Basic!

På Minarelli motorer er den ihvertfald ikke bedre end Basic =)
Men ellers laver Polini, Top Performances og Tecnigas nogle fine potter.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com