Film i lille vindue på hjemmeside
Fra : Marc HK

Dato : 14-09-06 14:41

Hej, før jeg begynder, skal det lige siges, at det ikke er
sikkert at jeg har skrevet i det rigtige forum, men jeg ved ikke
så meget om alle de emner der er at vælge immellem, derfor gik
jeg ud fra at det hørte ind under javascript.
Nåh, men jeg kunne godt tænke mig, at få en video, i en lille
firkantet boks. i ved. ligesom man kan på photobucket.com (eks.
http://s94.photobucket.com/albums/l94/marchk/?action=view¤t
=024e6fa1.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch1), eller 123hjemmeside.dk
(eks. http://www.123hjemmeside.dk/#thevideo) o.s.v... på den
måde. nogen der ved hvordan man gør det?
//Marc

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tina Holt

Dato : 18-09-06 12:48

Marc HK wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Nåh, men jeg kunne godt tænke mig, at få en video, i en lille
> firkantet boks.

Hvis det er noget a' la' det her -
http://www.brand2brand.com/p/?956bc081293fec0aba379c55a03f57f9
Så check kildekoden :)