MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med ur i windows
Fra : Morten Andreasen

Dato : 14-09-06 13:42

Hej alle.

Jeg har et mega irriterende problem!!

Tiden passer som den skal dog er problemet at den i processlinen viser
tid som 12 timers ur altså f.eks 2.30 istedet for 14.30. når jeg kigger
i indstillinger for at ændre tiden vises den i fanebladet som 24 timers
ur??? jeg klikker anvend men det hjælper ikke.

Håber at i kan hjælpe. På forhånd tak

Morten

Fra : Holst

Dato : 14-09-06 14:04

Morten Andreasen wrote:

> [...]
> i indstillinger for at ændre tiden vises den i fanebladet som 24 timers
> ur??? jeg klikker anvend men det hjælper ikke.

Prøv "Kontrolpanel" -> "Internationale og sproglige indstillinger" ->
fanebladet "Internationale indstillinger" -> vælg 'Dansk' og vælg så
"Tilpas..." -> fanebladet "Klokkeslæt" -> angiv for TT:mm:ss for "Format
for klokkeslæt"

Og så ellers 'ok' ud derfra hele vejen igen.

Så burde det virke.

Fra : Morten Andreasen

Dato : 15-09-06 12:59

Holst skrev:

> [...]
> for klokkeslæt"
>
> Og så ellers 'ok' ud derfra hele vejen igen.

Hej Holst

Det var lige det der skulle til.

Mange tak for hjælpen

Morten