Skærme
Fijala 3554
Garanti på en Philips-skærm
Fra : Niller

Dato : 21-06-01 21:38

Halløj

Jeg står og er ved at købe en brugt 19'' Philips, men sælger har forlist
kvittering for købet.
Hvordan er det med onsite-garanti?
Kræver de (philips/producenterne) en kvittering?
Jeg ved de kan følge det meste af en skærms liv vha. serienr., men er der
nogen der ved om det er fint nok til at de vil rep'e den?

MVH

Niels Præstegaard

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 22-06-01 18:03

> Jeg står og er ved at købe en brugt 19'' Philips, men sælger har forlist
> kvittering for købet.
De vil ha' en kopi af kvitteringen fra originalkøbet.
> Hvordan er det med onsite-garanti?
Virker fint i 3 år.
mvh MIC

Fra : DaWizeGuy

Dato : 22-06-01 22:10

"Niller" <niels@priestyard.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg ved de kan følge det meste af en skærms liv vha. serienr., men er der
> nogen der ved om det er fint nok til at de vil rep'e den?

En seriøs sælger "forliser" da ikke sin købskvittering!! Du gør efter min
mening klogest i at finde en anden.

---
Mvh. Anders

Fra : --==JKADK==--

Dato : 26-06-01 10:10

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message

> En seriøs sælger "forliser" da ikke sin købskvittering!! Du gør efter min
> mening klogest i at finde en anden.

Du har aldrig mistet en kvitering ?

Fra : Niller

Dato : 27-06-01 07:33

> En seriøs sælger "forliser" da ikke sin købskvittering!! Du gør efter min
> mening klogest i at finde en anden.

OK, det er nok mig der har udtrykt mig forkert...sælger har købt skærmen af
en bekendt der har købt den gennem hans firma, derfor har firmaet kvitt. og
denne er derfor ikke fulgt med i handlen...

Men kvitteringen er der stadig ikke...

Niels Præstegaard