Router opsætning.
Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 21-06-01 21:26

Hej.

Jeg sidder med en Cisco 667 ADSL-router, og skal have åbnet port 2300-2400,
men jeg kan ikke finde en kommando til at åbne en range af porte?

Jeg har prøvet
set nat entry 10.0.0.1 2300-2400 tcp
men så får jeg blot en besked, der siger at jeg har "entered an invalid
port" - nogle foreslag til hvordan jeg åbner 100 porte på èn gang, istedet
for at sidde og skrive 100 linjer?

Jeppe Vestergaard

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-06-01 21:47

"Jeppe Vestergaard" <Jeppev@hotmail.com> writes:

> Jeg sidder med en Cisco 667 ADSL-router, og skal have åbnet port 2300-2400,
> men jeg kan ikke finde en kommando til at åbne en range af porte?

set nat entry add <intern-ip> 2300-2400 0.0.0.0 2300-2400 tcp

Her skal du udskifte '<intern-ip>' med IP-adressen på den maskine du
vil forwarde den relevante trafik til. Du kan eventuelt også udskifte
'0.0.0.0' med routerens eksterne IP-adresse.

Ovenstående kræver i øvrigt at du kører CBOS 2.4.

--
Jacob
"Talk sense to a fool and he calls you foolish" -- Euripides

Olicom Crossfire 8400 switch til salg, send et bud ...

Fra : Martin

Dato : 21-06-01 22:32

"klip"
> Jacob
> "Talk sense to a fool and he calls you foolish" -- Euripides
>
> Olicom Crossfire 8400 switch til salg, send et bud ...
hehe .. vi kan bytte med en Olicom 8711 switch 40ports ;)
NOT .. hehe ..