Hunden - ulven ved din side
Fra : Villy M. Olsen

Dato : 01-07-06 14:28

Jeg har forgæves forsøgt at erhverve mig nedenstående bog. Er der mon nogen
her, som kan hjælpe mig.

Mvh. Villy
(ved direkte svar fjern SLET DET HER fra min mail adresse)

Hunden - ulven ved din side
af Roger Abrantes

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-07-06 14:48

Villy M. Olsen wrote:
> [...]
> nogen her, som kan hjælpe mig.
>
> Mvh. Villy
> (ved direkte svar fjern SLET DET HER fra min mail adresse)

Det er egentlig ikke så svært at finde når man googler. Prøv dette link

http://www.ibooks.dk/seek_advanced.asp?mode=doseek&page=1&seek=&isbn=&titel=Hunden+-+ulven+ved+d+side&forfatter=Roger+Abrantes&sort=2&seektype=3

Venlig hilsen Tove :)

Fra : Villy M. Olsen

Dato : 01-07-06 15:42

> Det er egentlig ikke så svært at finde når man googler. Prøv dette link

> [...]

Hej.
Den havde jeg prøvet, de har den ikke på lager -måske er den ikke i handlen
mere.

Mvh. Villy

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-07-06 16:06

Villy M. Olsen wrote:
> Hej.
> Den havde jeg prøvet, de har den ikke på lager -måske er den ikke i
> handlen mere.
>
> Mvh. Villy

Du har måske også prøvet dette link ? Jeg synes ikke der står noget om,
at den ikke er på lager. De skriver godt nok, at forlaget overvejer et
nyt oplag. Du kunne så muligvis bestille et eksemplar `? Det er jo Bog &
Ide.

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : Lott

Dato : 01-07-06 16:06

"Villy M. Olsen" <vmoSLET DET HER@privat.dk> wrote in message
> Hej.
> Den havde jeg prøvet, de har den ikke på lager -måske er den ikke i
> handlen mere.
>
> Mvh. Villy

Hej.

Har du prøvet her? http://www.etologi.dk/AbrantesBoegerDanskBody.htm

Ellers hold øje på QXL, der har jeg selv købt en anden af hans bøger
Hundeliv i sidste måned.

Mvh. Lotte

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-07-06 16:11

Villy M. Olsen wrote:

> Hej.
> Den havde jeg prøvet, de har den ikke på lager -måske er den ikke i
> handlen mere.
>
> Mvh. Villy

Undskyld, men jeg glemte linket:
http://www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=1&M=Shop&PID=51&ProductID=8388

Venlig hilsen Tove :)

Der er jo relativt mange sider der kan søges på, det kan da være at du
har heldet med dig.
Har du prøvet antikvarisk ?