Canon iR1270F
Fra : jotar

Dato : 09-09-06 16:13

Hej

Er det på et blandet netværk evt. muligt at bruge en windows-maskine som
printserver for en linux- (Mandriva) computer.
Jeg står med en Canon iR1270F som helst skal kunne bruges fra linux, men der
findes tilsyneladende ingen brugbare drivere...

På forhånd tak

Fra : Per Jørgensen

Dato : 09-09-06 20:46

jotar skrev:
> [...]
> Jeg står med en Canon iR1270F som helst skal kunne bruges fra linux, men der
> findes tilsyneladende ingen brugbare drivere...

Jeg har genne men længere periode prøvet at lege med canon - netværk og
Windows/Linux - og må desværre rilstå at det på ingen måde lykkedes mig
at få det til at fungere optimalt på nogen måde. Fik det til at fungere
på et tidspunkt ved at lave min egen driver - men den var ikke stabil
eller lign og derfor droppede det igen, jeg prøvede også at få
kombinationen til at fungere omring tilslutte den på en M$ og dele den
men uden resultat.
Men det var med en Pixma IP3000 og en MP150

Med Venlig Hilsen
Per Jørgensen
Stud. Datamatiker
Archlinux 0.7.2