Skrifttyper i Ubuntu
Fra : Michael Knudsen

Dato : 05-09-06 06:18

Hej,

Jeg har lige lavet en frisk installation af Ubuntu for at se, hvordan
scriptet Automatix [1] virker. Jeg må sige, at jeg er imponeret, men
der er dog lige én ting, der går mig på: Selv om jeg ikke har valgt
at installere nye skrifttyper, ser skrifttyperne i Firefox pludselig
anderledes ud. Jeg tror (uden at være sikker), at det er sådan de ser
ud i Windows. Personligt synes jeg, at de er frygtelige at se på. Er
der ikke en måde, hvorpå man kan komme tilbage til
standardskrifttyperne?

[1] http://www.getautomatix.com/

--
Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 05-09-06 10:33

Michael Knudsen wrote:

> Er der ikke en måde, hvorpå man kan komme tilbage til
> standardskrifttyperne?

Hmmm ... problemet skyldtes tilsyneladende, at jeg havde installeret
browseren Swiftfox, som erstattede Firefox. Nu er alt godt igen

--
Michael Knudsen