tegne/diagram program ala MS Visio
Fra : carsten

Dato : 01-09-06 12:09

Hej NG
jeg er på jagt efter et program til at lave flov diagrammer i,
har prøvet Kivio, men der mangler lige en lille ting !,
nemlig muligheden for at lave links mellem siderne,
nogle gode forslag !
/Carsten

Fra : (Søren Diderikse

Dato : 01-09-06 13:23

carsten <spam@spam.dk> writes:

> [...]
> har prøvet Kivio, men der mangler lige en lille ting !,
> nemlig muligheden for at lave links mellem siderne,

Hej har du prøvet Dia?

http://www.gnome.org/projects/dia/

--
Søren Dideriksen

Fra : carsten

Dato : 01-09-06 13:30

Søren Dideriksen wrote:

> Hej har du prøvet Dia?
>
> http://www.gnome.org/projects/dia/

ja jeg sider lige og leger lidt med den i øje blikket !
men kan ikke finde ud af om det er muligt at lave links ?
/Carsten

Fra : Per Riber

Dato : 01-09-06 15:26

carsten skrev:

> [...]

Se også på OpenOffice Drawing. Jeg ved ikke, om den kan linke mellem
sider, men den er ganske nem at gå til, hvis du kender Visio.

mvh Per

Fra : carsten

Dato : 01-09-06 23:29

Per Riber wrote:

> Se også på OpenOffice Drawing. Jeg ved ikke, om den kan linke mellem
> sider, men den er ganske nem at gå til, hvis du kender Visio.
>
> mvh Per

Det ser ud til at OpenOffice Drawing kan det jeg er ude efter, når man lige
får sig sat rigtigt ind i tingene
/Carsten