Linux MCE
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 14-08-06 11:23

Hej

Findes der en linux disp. som Microsåfts MCE?

Stef

Fra : Jesper Krogh

Dato : 14-08-06 11:56

I dk.edb.system.unix, skrev Stefan Jacobsen:
> Findes der en linux disp. som Microsåfts MCE?

De fleste distributioner indeholder programmet mythtv
http://www.mythtv.org så det er bare at installere og køre. Der er jo
absolut ingen grund til at skulle lave en speciel distribution for
dette. Det er jo ingen markedsføringskanaler der kræver at der skal
komme nye "produkter" på markedet hele tiden.. når et enkelt program kan
løse opgaven.

Jesper
--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-08-06 12:55

Jesper Krogh <jesper@krogh.cc> writes:

> [...]
> dette. Det er jo ingen markedsføringskanaler der kræver at der skal
> komme nye "produkter" på markedet hele tiden.. når et enkelt program kan

Personligt ville jeg foretrække at en LCE bootede direkte og hurtigt i
"Vis film"-tilstand. Det tror jeg de færreste umiddelbart går.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 14-08-06 13:00

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> wrote:

> Findes der en linux disp. som Microsåfts MCE?

KnoppMyth.

--
Allan Willems Joergensen

"Bother," said Pooh, as he was blinded

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-08-06 17:47

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> crashed Echelon writing

> Findes der en linux disp. som Microsåfts MCE?

GeexBox, dog kan den ikke optage endnu.

--
Bjarke Andersen